Chris VAN BOVEN

Zeer goed

Snelle en correcte levering

Correcte info verspreidden,
Er was geen mogelijkheid om mijn initialen in delta’s te laten zetten, dit was wel mogelijk door ik de tas betaald had. Spijtig

Tina Meersman

Heel vriendelijk en snel

klantvriendelijk en snelle customerservice

ringen van de schrijfmap mogen iets sterker zijn

J.A. Valke

Doelgericht en snelle actie.

De goed ingerichte en gedetailleerde website.

n.v.t.

Roeland Thys

Zelfde product leveren zoals op de foto op de site

G.G. van Riessen

goede foto's/goede maat aanduidingen

vermelden lengte riemen/hengsels

Jan Koel

Uitgebreide overzichtelijke website geeft een goed overzicht van modellen, kleuren, en grootte. Geeft daarnaast ook technische- en uitvoeringsdetails in de omschrijving weer. Belangrijk zijn voor de... Uitgebreide overzichtelijke website geeft een goed overzicht van modellen, kleuren, en grootte. Geeft daarnaast ook technische- en uitvoeringsdetails in de omschrijving weer. Belangrijk zijn voor de keuze.

Mooie collectie van de verschillende tassen in hoogwaardige leerkwaliteit, vakkundig bewerkt en handgemaakt.

Aan Feedback Company: Het invullen van dit review is een ramp. Twee maal opnieuw moeten beginnen omdat bij schakelen naar andere tabbladen de tekst werd gewist.

Krasimira De Laat-Apostolova

Snel en accuraat

Snelle levering ; goede kwaliteit

Pascal van Dinther

Mooie producten en goede service.

Mooie kwaliteit produkten voor een betaalbare prijs. En navraag of alles naar wens is.

Betaling na levering via een van de factoringmaatschappijen zou een mooie aanvulling zijn.

Jos van Loo

Mooie exclusieve produkten,schappelijke prijzen.

Goede informatie.

Tip iets duidelijker vermelden dat de tassen uit Italie moeten komen,dat het iets langer duurt.

Riet Van Den Bosch

Eerste keer dat ik iets bestelde, toevallig gevonden online tijdens zoektocht naar manbag.

zeer goede opvolging!!

toen ik reageerde op de mail om van kleur te veranderen, kreeg ik geen antwoord. maar de bestelling kwam wel snel toe!