Telefonisch contact
Service opkoop
Service datavernietiging
Onze chauffeur

Innofood Company

Netjes ingelicht over ophaalprocedure. Mensen hebben zelf alles afgevoerd. Prima geregeld.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

hadden zelf alle materialen bij zich om af te voeren.

EcoRacks

Geweldige snelle en duidelijke service!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Een specifieke tijdsindicatie met een speling van een half uur zou fijn zijn.

Wynmalen & Hausmann import NV

TOP. Op afgesproken datum tijdig gebeld dat ze er aan komen.
Alles vlot ingeladen/disks door shredder.

W. de Jong / Maarten van Rossem

Prima ervaring. Afspraken worden nagekomen

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Afspraken zijn helden, worden bevestigd en nagekomen

De Wagenparkbeheerders BV

Perfecte service. Reageren snel en komen afspraken na

Contact verloopt heel soepel

HSK GROEP

Snelle dienstverlening

Sterke punten, verbeterpunten of tips

altijd vriendelijk en je kan snel afspraak maken

LC Packaging International

Als bedrijf waren we op zoek naar een partner die op een 'sustainable' manier onze oude IT afval kon afvoeren en verwerken. Deze hebben we in IT-recycling.nl gevonden. Het maken van een afspraak... Als bedrijf waren we op zoek naar een partner die op een 'sustainable' manier onze oude IT afval kon afvoeren en verwerken. Deze hebben we in IT-recycling.nl gevonden. Het maken van een afspraak ging heel eenvoudig via de website. Enkele dagen later hebben we nog telefonisch contact gehad waarbij we goed geholpen zijn.

Na het ophalen van het afval hebben we netjes een certificaat en weegdocument ontvangen welke we kunnen gebruiken in onze communicatie over sustainability.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Iets sneller reageren na invullen formulier via website. Nu hebben wij na 2 dagen zelf telefonisch contact opgenomen omdat we de status wilden weten.

Cezoma - Uniemach BV

Cezoma - Uniemach bv

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Goede service, correct afgewerkt, goed gedocumenteerd.

SJ Pieters Beheer BV

Bovenal plezierig motto van jullie bedrijf dat apparaten worden hergebruikt dan niet onderdelen. Daarom hebben we voor jullie gekozen.

Op vrij korte termijn werden de apparaten bij ons...

Op vrij korte termijn werden de apparaten bij ons opgehaald, dat was prettig. Vervolgens ook duidelijk wat de eventuele kosten zijn.

Onplezierig was dat er bij de opdrachtbevestiging stond dat de chauffeur tussen 800-900 uur aanwezig zijn met een telefoontje van een half uur van te voren. Chauffeur was er om 930 uur zonder een telefoontje te hebben gepleegd, ik heb er zelf achteraan moeten bellen ivm mijn eigen agenda die dag.

zie boven

BSH Huishoudapparaten

Wij hebben nooit eerder contact gehad en de manier van communicatie en de snelheid van reageren maakt een mens vrolijk. In vergelijking met andere bedrijven een positieve verrassing!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Snel reageren. Jullie komen beloften na