Isoreno

Wilma Arink

Mijn ervaring is nog niet helemaal compleet omdat de jongens nog bezig zijn met de laatste loodjes maar wat ik kan zeggen dat alle contacten bijzonder positief zijn en waren.
Vanaf het maken...
Vanaf het maken van de afspraak, de afspraak zelf, de planning, meedenken om de afspraak te vervroegen ivm uitval mijn cv en de daadwerkelijke installatie.
Zeer correcte en betrokken monteurs. Super stille buitenunit en inmiddels ttv deze review wordt alles lekker warm.

John Boumans

Perfect bedrijf komen afspraken na, monteurs erg vriendelijk, helemaal naar wens.

Laurie Roijackers

Super service

Sander van mol

Werken netjes en fijne communicatie.

Hagenbeek

Zeer correct in omgang, accuraat met de afgesproken tijden en ze werken schoon. Het fijne ook is dat ze mee denken in de oplossingen en inspelen op de situatie. Naderhand netjes opgeruimd en goede... Zeer correct in omgang, accuraat met de afgesproken tijden en ze werken schoon. Het fijne ook is dat ze mee denken in de oplossingen en inspelen op de situatie. Naderhand netjes opgeruimd en goede uitleg gehad. Is ook een leuk team. Goed op elkaar ingespeeld!

Isoreno

De samenwerking en communicatie met Isoreno is perfect verlopen. De monteurs hebben goed werk geleverd, na de werkzaamheden een goede en duidelijke uitleg. Alles netjes achtergelaten.

Laugs

Goede snelle service

Sağlam

Goedendag
Jullie kunnen mij helpen als jullie echt serieus met mijn klacht zullen omgaan.
Ik ben door een vrouwelijke personeel gebeld voor een afspraak.
Mij werd gevraagd met...
Goedendag
Jullie kunnen mij helpen als jullie echt serieus met mijn klacht zullen omgaan.
Ik ben door een vrouwelijke personeel gebeld voor een afspraak.
Mij werd gevraagd met hoeveel personen wij wonen.
Mijn Antwoord was 5.
Zij begreep goed dat we een gezin zijn met 3 kinderen
Mijn Antwoord was klopt
Ik vroeg of het op zaterdag kan na haar voorstel
Haar Antwoord was dat het mogelijk is.
Zij vraagt of mijn vrouw ook aanwezig zal zijn
(Vreemd maar acceptabel) en tot hier was nog goed.
Hierna begon het.
Ik gaf aan dat we een winkel hebben en dat het open moet blijven en dat ik aanwezig zal zijn.
Zij gaf aan dat mijn vrouw aanwezig MOET zijn.
Toen gaf ik aan dat ik dit beslis en dat dit al thuis besproken is.
Toen werd er alsnog gedwongen.
Dit heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt.
Dit is geen notaris, huur contract of wat dan ook.
In 2017 heb ik 12 zonnepanelen en een nieuwe cv ketel aangeschaft
In 2022 heb ik een groot verbouwing gehad. Hierbij heb ik van vloerverwarming tot nieuwe kozijnen en dakkapel alles geregeld. (Alleen pvc vloer, tegels, grindvloer, sier stukken zoals sierstenen is samen gekozen)
In 2022 heb ik 15 extra zonnepanelen aangeschaft
In 2023 heb ik een hybride warmtepomp en 2 airco's van 5kW aangeschaft
İk ben mij gewoon aan het voorbereiden voor de toekomst.
DIT HEB IK ALLEMAAL ZELF GEREGELD EN VAN TE VOREN THUIS AL BESPROKEN VOORDAT IK MARKTONDERZOEK GING DOEN.
İk heb zoveel renovaties gepland en ben ik nog nooit zo gedwongen. Of zo een verzoek gehad.
İk snap dat je graag meteen wil laten tekenen en dat klant geen smoesje moet geven dat hij of zij dit nog wil bespreken. Maar klant mag dit lekker zelf weten. Ik verkoop gordijnen en heb mijn klanten de maximale ruimte gegeven. Iedereen is welkom ook als het voor informatie is. Ook kan ik aan de hand van informatie van klant een richtprijs geven op afstand omdat ik geen twijfel heb in onze kwaliteit en prijs.
Ik adviseerde uw collega om dit niet te doen en haar antwoord was net zo erg.
Antwoord was dit mogen we lekker zelf weten.
Hoe erg kan dit nog worden.
Wat ik zoek krijg ik wel gevonden en heeft geen haast. Als ik het juiste advies krijg heb ik wel snel een deal. Kwa dat betreft ben ik heel makkelijk.
Maar jullie zijn mij als klant kwijt. Als ik tevreden was hadden jullie zeer waarschijnlijk ook veel klanten door mij gekregen. Want ik ben 1 van de eerste persoon die bij mensen mag komen inmeten. Dus ik kom vaak een kaal woning tegen waar klanten voor meer klusjes vragen heeft.
Als voorbeeld heeft de mensen van de airco al minimaal 15 klanten mogen ontvangen waarbij plus supermarkt ook bij hoort.
ECHT JAMMER