Henk Vooijs

Prima service en aflevering volgens afspraak

Mm

Ik heb speciale hier bestelling gemaakt omdat ze bezorgen ook op zaterdag, geen info over bestelling helemaal niks.

Reactie Installatievakwinkel.nl:

Beste Maciej Patulski, Wat vervelend, dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Mijn collega's hebben contact met u opgenomen en ik hoop dat zij u zo goed mogelijk hebben kunnen helpen. Onze... Beste Maciej Patulski, Wat vervelend, dit is natuurlijk nooit de bedoeling geweest. Mijn collega's hebben contact met u opgenomen en ik hoop dat zij u zo goed mogelijk hebben kunnen helpen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Maciej

Ik wacht nog steeds op de bestelling, geen contact, geen info, slechte bedrijf, absoluut niet aanraden

Reactie Installatievakwinkel.nl:

J.P.Visser

Snel en goed verzorgd. Helaas niet passend. (Een kwart slag draaien blijkt niet mogelijk.)