Jan

Makkelijk bestellen, goede materialen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Tinus Schonewille

Tuut tuut dat is snel...lijkt Overtoom wel ... en goed ingepakt ...tis fantastisch

Beste,
Super! Bedankt voor je leuke en mooie beoordeling. We dachten al dat je het snel zou willen hebben. We hebben ons best gedaan het razendsnel te leveren. Fijn dat je het correct hebt ontvangen en we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling. Groetjes Isabel.

Joal

Goede service, goede kwaliteit en goede communinatieve vaardigheden. Ga O door

Beste,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We doen ons best de juiste service te blijven bieden. Veel plezier van je bestelling. Groetjes Isabel.

Maikel

Goed product

Beste Marcel,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je aankoop! Groetjes Isabel.

Christ

Makkelijk te bestellen, snelle service en goed verpakt.

Beste,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn te vernemen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes Isabel.

Jacques

Prima service en snel geleverd

Beste Jacques,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn te vernemen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes Jasmijn.

Annemie Verhoye

Goed product met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Correcte afhandeling van de bestelling, met vlotte levering. Heel blij mee.

Hoi Annemie,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Wat fijn dat het zo naar wens is verlopen en we je goed hebben kunnen helpen. Fijne dag gewenst. Groetjes Isabel.

W. dudink

Top. Snel geleverd.

Beste,
Hartelijk dank voor je beoordeling. Super! Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen hiermee. Groetjes Jasmijn.

Erwin Boon

Bezorging is niet volgende dag.

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Bedankt voor je beoordeling. Met je feedback streven ernaar onze dienstverlening te verbeteren. Helaas was je levering vertraagd bij onze bezorgdienst. Het is soms lastig dit te voorkomen, maar wij begrijpen dat dit vervelend is geweest. We zien wel dat het pakket de volgende dag aan je is geleverd en goed is ontvangen. Bedankt voor je goede contact. Groetjes Jasmijn.