Sabine

Hoi Sabine,
Wat fijn dat je de levering snel hebt ontvangen. Veel plezier met je aankoop. Groetjes Isabel.

Leon de Wit

Goede duidelijke website en binnen 1 dag geleverd

Beste,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn dat je de levering snel hebt ontvangen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes Isabel.

Koen Kaaijk

Zeer slecht
Levering 3 dagen te laat een gedeelte van de levering moest ik zelf ophalen bij ophaalpunt de rest incompleet geleverd.
Klantenservice reageren nergens op en is onbereikbaar

Beste,
Wat vervelend dat je levering bij onze bezorgdienst was vertraagd. Onze excuses. Wij zien dat hier contact voor met je is opgenomen en dat je het product inmiddels hebt ontvangen. Vervelend dat dit zo is verlopen. Groetjes Jasmijn.

Jan

Makkelijk bestellen, goede materialen en goede prijs kwaliteit verhouding.

Tinus Schonewille

Tuut tuut dat is snel...lijkt Overtoom wel ... en goed ingepakt ...tis fantastisch

Beste,
Super! Bedankt voor je leuke en mooie beoordeling. We dachten al dat je het snel zou willen hebben. We hebben ons best gedaan het razendsnel te leveren. Fijn dat je het correct hebt ontvangen en we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling. Groetjes Isabel.

Joal

Goede service, goede kwaliteit en goede communinatieve vaardigheden. Ga O door

Beste,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. We doen ons best de juiste service te blijven bieden. Veel plezier van je bestelling. Groetjes Isabel.

Maikel

Goed product

Beste Marcel,
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier van je aankoop! Groetjes Isabel.

Christ

Makkelijk te bestellen, snelle service en goed verpakt.

Beste,
Bedankt voor je mooi beoordeling. Fijn te vernemen dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van je aankoop. Groetjes Isabel.