Koopman

Prima.

Goede, snelle communicatie.

Nazorg heeft niet plaats gevonden. Dan hadden we kunnen uitspreken dat we toch meer resultaat hadden verwacht. We zijn nu redelijk tevreden.

Hans-Willi Cremer

Verbesserung der Wohnqualität durch Verminderung der Nachhallzeit

Lemkens Geebelen

We willen Incatro van harte bedanken voor de fijne service. Eigenlijk ivm met alles. Wij zijn super tevreden klanten !!!
Alles valt bijzonder goed mee, de echo is volledig weg, heerlijk !!!...
Alles valt bijzonder goed mee, de echo is volledig weg, heerlijk !!! De plaatsers hebben fijn werk geleverd en dat op een rustige en discrete manier. Het zijn heel aangename mensen. Aan allen een dikke merci.

We hadden voor een grijze omkadering gekozen maar zagen bij de plaatsing dat we beter voor wit waren gegaan.
Na 1 telefoontje van de plaatsers werd de omkadering vervangen. Dat is service !!!!! Dank jullie wel.

Prima bedrijf met deskundige mensen.

goed advies.

Snelle en deskundige service en afhandeling

Paul/HypotheekPlatform BV

Mooie oplossing voor galmende ruimte

De oplossing van Incatro lijkt wel tovenarij. We hadden erg veel last van galm maar dat is nu helemaal weg en het ziet er fantastisch uit. Zeer prettig bedrijf & medewerkers, ze denken goed met je... De oplossing van Incatro lijkt wel tovenarij. We hadden erg veel last van galm maar dat is nu helemaal weg en het ziet er fantastisch uit. Zeer prettig bedrijf & medewerkers, ze denken goed met je mee en komen met perfecte oplossingen die ook nog eens zeer betaalbaar zijn!

Heleen Booij

Het bedrijf is klantvriendelijk, goede en snelle communicatie en de monteurs werken netjes!

Snelle service, snelle communicatie, snelle levering en montage en de monteurs werken netjes en rustig.

Zowel klant als bedrijf nakijken of de offerte klopt tav ral kleur.

Oetd consult (I.O.F. nv.)

Zeer goed tot uitstekend

Kwaliteit van de producten en de deskundigheid

Prijzen zitten aan de hoge kant niet iedere klant is bereid deze te betalen

Dianne

Goede service, netjes en hard werkende monteurs.

ral kleuren vooraf bespreken :-)