Snel geleverd. Heb de verf nog niet gebruikt dus moet nog ervaren of deze goed werkt.

Goed advies en snelle levering.

Goede informatie op website. Snelle levering.

Remco

Goed ervaring. Duidelijke website, snelle levering

Het bestelde product werd niet in een doos verpakt, maar los verstuurd. Dit vergroot de kans op beschadigingen van het bestelde product.

De aflevering via DPD ging helaas niet goed, na halve ochtend met DPD en impregneerspecialist aan de lijn, heeft de impregneerspecialist uiteindelijk zelf de bestelling bij mij thuis gebracht. Goede... De aflevering via DPD ging helaas niet goed, na halve ochtend met DPD en impregneerspecialist aan de lijn, heeft de impregneerspecialist uiteindelijk zelf de bestelling bij mij thuis gebracht. Goede service dus !!

Service

Dat de impregneerspecialist zelf in conclaaf gaat met DPD ipv dat ik zelf moet bellen

Prima, goed en snel geleverd

Goed ,geen probleem

Duidelijk en zonder moeilijke procedures

Prima ervaring met snelle levering

Overzichtelijke website met duidelijk productomschrijving

Sants

Gaat over de levering. Dpd pakketpost Heeft weer voor de zoveelste keer bezorgd bij de buren ,die wonen 150 mtr verderop
en in dit geval totaal zo'n 30 kilo,was niet blij. Op hun site staat...
en in dit geval totaal zo'n 30 kilo,was niet blij. Op hun site staat duidelijk als je bij de eerste bezorging niet thuis bent je zelf een afspraak kunt maken,zover kwam het niet geen briefje in de bus ,maar gelijk bij de buren gedumpt.Heb ze er al eens over aangesproken ,blijft moeilijk

Positief

snelle levering

in de beschrijving van mijn product staat dat het alleen voor de gevel is, terwijl op de website ook de terrastegels genoemd worden.