Gaat u niets aan

Bestelling en bezorging verliep duidelijk en vlot.

in 't Hof

Onze ervaring bestaat uit 2 delen; allereerst het bedrijf. Doet zeker haar best om tevreden klanten te genereren en levert snel uit. Reageren op voicemail is geen prioriteit dat is duidelijk... Onze ervaring bestaat uit 2 delen; allereerst het bedrijf. Doet zeker haar best om tevreden klanten te genereren en levert snel uit. Reageren op voicemail is geen prioriteit dat is duidelijk geworden. Maar nu het product; Wij hebben gekozen voor de LaTenda type Riva 1. Mede omdat onze vrienden dit type in een gladde en dikkere uitvoering jaren geleden ook al hebben gekocht. De afbeelding op de site (identiek aan de afbeelding op de verpakking) geeft die uitvoering ook nog aan echter de uitvoering die geleverd wordt heeft de gladde structuur niet (eerder stroef) en de uitvoering ervan doet ons nogal iel aan. Onze kinderen die zich ook aan t oriënteren zijn op vliegengordijnen haken in ieder geval af m.b.t. dit merk. Wij bevelen dit bedrijf wel aan qua leversnelheid en service, maar gaan nooit meer voor dit merk.

Dirk van der Wal

Perfect bedrijf

Nicole

Snelle levering en mooi product! Het is nu nog even afwachten of de slieren helemaal recht gaan hangen. Ze zijn nu nog aan het uitzakken.

A van der Werf

Duidelijke site. Vliegengordijn netjes vepakt en op tijd geleverd. Blij mee!

Detlef Brumann

Da es meine Erste Bestellung war, kann ich noch keine Erfahrung weiter geben.
Fest steht: Online Bestellung, Versand, und der bestellte Artickel, waren hervorragend.

KH

Hele snelle levering, gordijn was prachtig maar helaas paste het niet, de deur is te hoog. Retour gestuurd en kreeg mijn geld keurig terug! Top!

Nellie

Correct besteld geleverd volgens afspraak netjes verpakt.

Particuliere

Zeer goed snelle levering

Rutten

Helaas zeer slechte ervaring. en terug in de doos gedaan Product uit de doos gehaald en is beschadigde.men stuurde bewust een beschadigd product op omdat het waarschijnlijk al eens is geroutineerd.... Helaas zeer slechte ervaring. en terug in de doos gedaan Product uit de doos gehaald en is beschadigde.men stuurde bewust een beschadigd product op omdat het waarschijnlijk al eens is geroutineerd. Ik moet 1 ster aanklikken wat ik niet wil want het is geen ster waard!!!