Mooie website, snelle levering.
2 gordijnen gekocht, bij beide gordijnen is de ophang balk aan de zijkant kapot.
Ik heb dit zelf geplakt.

Goed resultaat

Helaas ben ik niet geheel tevreden met mn gordijn. De slierten gaan niet recht hangen en er blijven kreukels onderaan. Daarom sluit het gordijn niet mooi. Het hangt nu al 14 dagen en geen... Helaas ben ik niet geheel tevreden met mn gordijn. De slierten gaan niet recht hangen en er blijven kreukels onderaan. Daarom sluit het gordijn niet mooi. Het hangt nu al 14 dagen en geen verandering.

Sehr zufrieden mit Service. Lieferung erfolgte umgehend.

Herbert

Der Türvorhang sieht ganz nett aus,aber als Insektenschutz nicht so geeignet da die Abstände der Fäden im unteren Drittel zu groß sind und sich leicht verdrehen.Dübel und Schrauben um auf Putz zu... Der Türvorhang sieht ganz nett aus,aber als Insektenschutz nicht so geeignet da die Abstände der Fäden im unteren Drittel zu groß sind und sich leicht verdrehen.Dübel und Schrauben um auf Putz zu montieren fehlen leider.

Schnelle Ausführung der Bestellung. Terrassenvorhang so wie beschrieben.

Zeer tevreden met de koop , verzending en het gordijn op zich.
Zeer tevreden met de koop , verzending en het gordijn op zich.
Hangt mooi recht en oogt zeer chick. Ook met de prijs ben ik tevreden . Wat ik ook belangrijk vindt is als men er doorheen loopt niet de hele buurt dat hoort zoals bij sommige merken dat wel het geval is nee het is een mooi zach en helder materiaal

Goede kwaliteit, service (vooraf inkorten) en snelle levering.

Schnelle Lieferung, gute Ware