BJ de Gier-Hol

Snel in contact met kandidaat

Uw ervaring

Makkelijk online aanmelden en een dag later al in contact met een kandidaat.

Hoi B.J. de Gier-Hol,
Fijn om te lezen dat jij een fijne ervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

Anita van Ginkel

Snel geholpen

Uw ervaring

Fijn dat er zo snel iemand kon

Hoi Anita,

Melissa

Top!

Snel geregeld!

Hoi Melissa,
Fijn om te lezen dat jij een topervaring hebt met onze dienstverlening en dat het allemaal snel is geregeld.

JHM van de Donk

Dienstverlening van het bureau is goed

nog geen

Hallo J.H.M. van de Donk,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de aangeboden dienstverlening.

Whitney

Snel hulp gevonden

Uw ervaring

Na het aanmelden kwam de volgende dag al een bericht binnen van iemand in de buurt die beschikbaar was. Jammer dat je al verplicht bent een review te schrijven na het accepteren van de hulp, want nu... Na het aanmelden kwam de volgende dag al een bericht binnen van iemand in de buurt die beschikbaar was. Jammer dat je al verplicht bent een review te schrijven na het accepteren van de hulp, want nu is er nog niets te zeggen over bijvoorbeeld de urenbriefjes.

Hallo Whitney,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de aangeboden dienstverlening en snel een hulp hebt gevonden via ons.

Maarten Hartog

Handig als je niet zelf actief wilt zoeken.

Uw ervaring

Over het algemeen ben ik tevreden over de geboden service. Ik vindt het jammer dat er vrij snel vanuit wordt gegaan als je een kennismakingsgesprek gepland hebt dat er een overeenkomst is. Vaak 's... Over het algemeen ben ik tevreden over de geboden service. Ik vindt het jammer dat er vrij snel vanuit wordt gegaan als je een kennismakingsgesprek gepland hebt dat er een overeenkomst is. Vaak 's avonds op de kennismaking dag nog een mail dat er een overeenkomst is. Terwijl beide nog weleens bedenktijd willen inlassen.

Hallo Maarten,
Hallo Maarten,
Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening. De mail met bevestiging van het contract word pas verstuurd zodra wij jouw terugkoppeling hebben verwerkt.
Groetjes Hans

Ik zoek een zorgzame bijbaan .nl

Nvt

Hallo,

Hulp in huis/ikzoekeenwoyte werkster

Slechte communicatie, factureren zonder juiste hulp gevonden te hebben.

Slecht

Hallo Bo,
Hallo Bo,
Vervelend om te lezen dat jij een slechte ervaring hebt met onze dienstverlening. Wij betreuren dat jij spreekt over slechte communicatie terwijl jij zelf op de meeste mail die wij versturen niet reageert. Daarnaast is onze werkwijze duidelijk weergegeven op de website en tevens in de voorwaarden, wij kunnen jou alleen niet verplichten om dit te lezen. Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast is het jou eigen verantwoordelijk om afspraken te plannen met de voorgestelde kandidaten, anders kun jij natuurlijk niet controleren of deze kandidaat geschikt blijkt voor jouw opdracht. Wij hebben wel degelijke geschikte kandidaten voorgesteld, jij hebt alleen nooit contact opgenomen. Dat betekend niet dat er geen diensten zijn geleverd. wij hebben dan namelijk wel diensten uitgevoerd in jouw opdracht en daarvoor dient jij gewoon te betalen.

Khaliphile Dlamini

What an excellent service.

Uw ervaring

We love our domestic support.. she is friendly..professional and respectful. This is a perfect fit for our family's needs. The service of the company is exceptional and would recommend to anyone. So... We love our domestic support.. she is friendly..professional and respectful. This is a perfect fit for our family's needs. The service of the company is exceptional and would recommend to anyone. So professional and efficient

Hallo Khaliphile Dlamini,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de aangeboden dienstverlening.

M. Wagenaar

Snelle service

Uw ervaring

Inderdaad had ik dezelfde week nog de hulp!
Inderdaad had ik dezelfde week nog de hulp!
Eén puntje van kritiek, ik had in de advertentie gezet dat er een hond aanwezig is. De hulp is dus bang voor honden. Ik heb een lieve niet springerige hond dus ze wil het wel proberen, maar ik heb het er niet voor niks in gezet.

Hallo M. Wagenaar,
Hallo M. Wagenaar,
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de door ons verleende snelle service. Indien het duidelijk in de aanvraag staat dat er een hond in huis is, dan is dit vermeld bij de hulp en is deze daar zelf vrijwillig mee akkoord gegaan. Indien een hulp niet wil werken als er een hond aanwezig is had deze zelf kunnen besluiten af te willen zien van de aanvraag.