Vincent Meier

Aanrader

Uw ervaring

Gebruik deze site al 10 Jaar en het beveelt prima, altijd netjes geholpen en hele fijne medewerkers.

Hallo Vincent,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze diensten.

Knipsalonhoorn

Schoonmaakster

Snel geregeld

Hallo Knipsalonhoorn,
Bedankt voor jouw review, fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de geleverde diensten.

N Seidenkranz

Alles top

Uw ervaring

tot nu heel makelijk, en ik heb snel een hulp gevonden

Hoi N. Seidenkranz,
Fijn om te lezen dat jij alles aan onze dienstverlening top vindt.

Het was niet duidelijk dat de abonnement gelijk in gaat voor 1 jaar

Uw ervaring

Wel zoeken ze snel iemand

Hallo,
Hallo,
Fijn om te lezen dat je over het geheel wel tevreden bent met de diensten die wij verlenen, wij zullen jouw feedback over het abonnement meenemen ter evaluatie van onze dienstverlening.

C.M. van Schelven

Op zich goed maar niet genoeg toegesneden op specifieke situaties

Uw ervaring

De eerste kwam heel vaak niet, de tweede heeft waarschijnlijk heel weinig ervaring en is maar tijdelijk beschikbaar

Hallo C.M. Van Schelven,
Hallo C.M. Van Schelven,
Vervelend om te lezen dat jij een vervelende ervaring hebt met enkele hulpen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal één jaar beschikbaar te zijn voor de aanvraag en aan al jouw eisen te voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar moeten zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat één van deze zaken wel voorkomt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Als wij iets kunnen doen dan vernemen wij het graag.
Groeten Hans

Nicolette Ravensbergen

Redelijk …. Duurt lang voordat mevr vos aan de slag kon dus hoop nu fijn

Hallo Nicolette,
Fijn om te lezen dat jij redelijk tevreden bent met onze dienstverlening, mocht jij nog tips hebben wij dit kunnen verbeteren dan vernemen wij dit uiteraard graag.
Groetjes...
Hallo Nicolette,

Nancy Veleye

Een aangename website en makkelijk en alles is zo duidelijk

Uw ervaring

Ik heb al enig werkadresjes door jullie gevonden waar ik nog steeds actief schoonmaak, ik heb wel al een aantal keer aangegeven nog meer adresjes van jullie te ontvangen maar is niet op... Ik heb al enig werkadresjes door jullie gevonden waar ik nog steeds actief schoonmaak, ik heb wel al een aantal keer aangegeven nog meer adresjes van jullie te ontvangen maar is niet op gereageerd.
Voor de rest is het heel leuk om via jullie werk te vinden
ook de routebeschrijving van een adres is handig.

Hallo Nancy,
Fijn om te lezen dat jij onze website aangenaam en duidelijk vind, mocht er verder nog iets zijn dan vernemen wij dit graag.

B.T

Goed werkgevers

Uw ervaring

Ik heb hier met goed werkgevers gewerkt die jou als persoon respecteren.

Hoi B.T.,
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met onze dienstverlening.

Robbie

Afwachten

Hoi Robbie,
Bedankt voor je review, wij horen graag van je als we verder nog iets voor je kunnen doen.
Groeten Hans

Inge Oude Wolbers

Hallo Inge,
Fijn om te lezen dat jij een goede ervaring hebt met onze dienstverlening.
Groet Hans