Filip Van Cauwenberghe

info beschikbaar

Milko Bruijninckx

Superfijne winkel met top spullen en goed advies

Meedenken, kwaiteit

Joop Bakker

Goede communicatie, over de levering en ontbrekende delen die besteld zijn.

Geeft duidelijk aan hoe en waarom en komt met voorstellen

Schalkxtotaalbou

Prettig online inkopen!

Alles klopt.

Piet van Rooijen

Keurig product gekocht

Duidelijk goede en plaatjes

nelleke van noordt

GEWELDIG

heel veel sortering en snelle levering TOP

Reactie Ijzerwarenwinkel.org:

Hoi Nelleke,
Bedankt voor de positieve review!
Wij hebben het afgelopen jaar veel energie gestoken in het verbeteren van het selectie en bestel proces van ons bestaande assortiment....
Hoi Nelleke,
Bedankt voor de positieve review!
Leuk om te lezen dat u hierdoor gemakkelijk de ladegeleiders heeft kunnen bestellen!
Het Ironw@re team

Maurice de Zwart

Goede service en mooie producten

Goede kwaliteit producten

Arc bouwadvies

Wat een kutbedrijf. Ik probeer netjes te vertellen hoe de slechte levering is verlopen voor mij. Wordt er ten eerste niet goed geluisterd, en vervolgens opgehangen als ik die feedback probeer te... Wat een kutbedrijf. Ik probeer netjes te vertellen hoe de slechte levering is verlopen voor mij. Wordt er ten eerste niet goed geluisterd, en vervolgens opgehangen als ik die feedback probeer te geven.

Reactie Ijzerwarenwinkel.org:

Beste klant,

Beste klant,

In onze ervaring hebben we u netjes te woord gestaan en hebben we alles in werking gesteld om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij vinden het erg jammer dat u dit niet zo ervaren heeft, en dit spijt ons. Uw feedback hebben wij direct intern in behandeling genomen.
Helaas was 1 artikel uit uw bestelling door toeleveringsproblemen vertraagd en we hebben dit ook direct aan u per mail laten weten. Wij hebben aangeboden de producten die voor u waren gereserveerd in ons magazijn als deellevering toe te sturen.
Ondertussen zijn wij direct gaan informeren bij de fabriek en hebben er alles aan gedaan dit artikel snel te kunnen leveren. Helaas door materiaal tekorten in de fabriek hebben wij in uw geval niet kunnen voldoen aan onze ‘verwachte levertermijn’ en hebben hier onze welgemeende excuses voor aangeboden.

Mijn collega heeft na enkele voorafgaande telefoontjes inderdaad de verbinding verbroken omdat het lastig was om tot een oplossing te komen. Vervolgens heeft een andere collega contact opgenomen en hebben wij in overleg uw order geannuleerd.
Zoals eerder aangegeven nemen wij uw feedback tot betere informatie voorziening met betrekking op leveringsprobleem zeer serieus.
Het Ironw@re team

S. Hendriks

goede service en snelle levering

Sander

Zeer prettig