iDevice+

Mathijs

Snelle en adequate service

K van der Linden

Prima vriendelijk snelle service heel tevreden!

Willy Veldhuis

Keurig bedrijf. Je wordt duidelijk vtv geïnformeerd over de te verwachten kosten

Prive

Prima geholpen en service

Manon

Matig. Het personeel is aardig en behulpzaam, maar telefonisch is het bedrijf slecht bereikbaar en ik moest meerdere keren terugkomen door fouten van het personeel. Niet de juiste onderdelen besteld... Matig. Het personeel is aardig en behulpzaam, maar telefonisch is het bedrijf slecht bereikbaar en ik moest meerdere keren terugkomen door fouten van het personeel. Niet de juiste onderdelen besteld (of binnen gekregen) waardoor ik een half gerepareerde telefoon terugkreeg met de mededeling dat ik de week daarna terug moest komen voor de rest van de reparatie, scherm ging kapot tijdens die tweede ronde waardoor er allerlei problemen ontstonden met aan-/afmelden van de reparatie. In totaal ben ik 4 keer langs geweest en ben ik een groot deel van mijn bestanden kwijt door een verkeerde back up tijdens de tweede reparatie. Misschien een kwestie van ‘alles wat mis kan gaan, ging mis’, maar wel erg vervelend.

Gino Carri

In één woord prima!

H Sanders

Erg prettig om bij iDevice Uden wat aan te schaffen hij neemt alle tijd voor je en geeft goed advies.

Jos Peters

Altijd proberen te helpen !

Jan / Gemeente Oss

Ik kom er al jaren

Wouter

Super klant vriendelijk en kennis van zaken