iChica

Keuppens Liliane

Bij mijn eerste bestelling is er reeds een probleem opgetreden bij de levering van mijn pakket. Ik ontving mijn pakket pas een maand na de bestelling terwijl dit normaal na 5 werkdagen zou... Bij mijn eerste bestelling is er reeds een probleem opgetreden bij de levering van mijn pakket. Ik ontving mijn pakket pas een maand na de bestelling terwijl dit normaal na 5 werkdagen zou geleverd worden. Na enkele mails aan iChica kreeg ik uiteindelijk toch een antwoord. Daarna is alles een beetje in een stroomversnelling geraakt, mijn leveringskosten werden terugbetaald en mijn pakket is diezelfde week nog goed en wel geleverd.

paul ghysbrecht

Correcte vlotte afhandeling

2 bestellingen gedaan, vlotte afhandeling en levering

Super gave producten en binnen een week in huis.

Nancy

Ik heb al diverse producten besteld via iChica (via e-mailadressen nancy-drummen@hotmail.com en nancydrummen@gmail.com) en ben erg tevreden over de kwaliteit van zowel product als levering! Hele... Ik heb al diverse producten besteld via iChica (via e-mailadressen nancy-drummen@hotmail.com en nancydrummen@gmail.com) en ben erg tevreden over de kwaliteit van zowel product als levering! Hele fijne website en een echte aanrader.

Alles was in goede staat en snel geleverd!

Leuk Idee, niet al teveel aanbod. Koop graag bij jullie

Leuk aanbod tegen een goede prijs. Bestelling wordt snel geleverd.