Iboxz

Gijs

Prima. Levering in goed overleg.
Goede kwaliteit bed en vriendelijke bezorgers.

Sylvia

Prima service, klantvriendelijk, goede kwaliteit, TOPPIE!

J

Prima!! Goede prijs/kwaliteit. Netjes in elkaar gezet door vriendelijke mannen. Snel geleverd! Snelle reactie op vragen via mail.

Joke Robberechts

Super.

Alphons Bode

Bestelprocedure is heel helder en de leveringstijd was heel kort. De boxspring kon al met een paar dagen worden bezorgd en de montage, door twee heel sympathieke mannen, verliep vlekkeloos. Goede... Bestelprocedure is heel helder en de leveringstijd was heel kort. De boxspring kon al met een paar dagen worden bezorgd en de montage, door twee heel sympathieke mannen, verliep vlekkeloos. Goede service en heel correct.

Mw. Bernard

We hebben een twijfelaar besteld. Altijd spannend als je het bed niet in het echt hebt gezien. Geen spijt van deze aankoop, wat een heerlijk bed! Een klein probleem: Nu gaat onze puber nooit meer... We hebben een twijfelaar besteld. Altijd spannend als je het bed niet in het echt hebt gezien. Geen spijt van deze aankoop, wat een heerlijk bed! Een klein probleem: Nu gaat onze puber nooit meer het huis uit.

THM van der Lubbe

Snelle levering, goed contact via de mail, Snelle gemonteerd, kon prima de trap op bij mij. Prettig matras.

P

Goede kwaliteit en vooral superklantvriendelijk en snel.

Wilma vd Berg

Super snelle service

Luna

Mooi box goed werk verricht dankjewel