Welke score geef je het bestelgemak
Kon je de informatie vinden op de website
Hoe tevreden ben je met de Flames & Flavour houtskool?
Kwaliteit van de verpakking van de bestelling
Welke score geef je de snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van Houtskool.nl

Goede kwaliteit

Reactie Houtskool.nl:

Beste Dieter
Beste Dieter
Dank voor het invullen van de review. We hebben inmiddels actie ondernomen om de problemen op te lossen. Het bleek dat mails naar hotmailadressen niet werden verstuurd agv een blokkade bij Hotmail. Hierdoor is onze correspondentie niet aangekomen. vr gr Laurens

Mark Smits

Goede prijs/kwaliteit

Wat vind je van de Flames & Flavour houtskool?

Eerste indruk goed. Nog niet op de bodem van box/zak. Mooie stukken

Jerry Van Eenooge

Matig. Van de 3 zakken was er 1 helemaal gescheurd

Moet ik nog ontdekken

Reactie Houtskool.nl:

Beste Jerry
Beste Jerry
Dank voor je review en het contact. We hebben e.e.a. besproken met de producent. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat een gescheurde zak in een doos wordt verpakt. We geven altijd garantie op het product dus als het niet in orde is sturen we een nieuwe doos. Vr gr Laurens

Yuri

Perfect

Wat zijn sterke punten van Houtskool.nl

Snelle levering, mooie producten.

Wat vind je van de Flames & Flavour houtskool?

Eerder eiken en black wattle besteld beide goed (gebruik het nog steeds) en nu eucalyptus big block en sekelbos hout. Zeer mooie stukken van beide soorten!

De fijnproever Van eijck

Snelle levering.

Wat vind je van de Flames & Flavour houtskool?

Bij de eerste sessie vond ik dat de kolen behoorlijk wat rook ontwikkeling opleveren. Ook staat er overal dat het grote houtskool is, maar ik heb 2 dozen met alleen maar kleine stukjes

Marty van der Maten

Zeer goed

Snelle levering goede prijzen

Rodney Pellikaan

Geweldig!

Wat zijn sterke punten van Houtskool.nl

Onze bestelling van sekelboshout, aziatische eucalyptus & appelhoutskool, beuken & cherry chips werd vergezeld door een handgeschreven dank brief en vergezeld met wat rookplankjes als bedankje is... Onze bestelling van sekelboshout, aziatische eucalyptus & appelhoutskool, beuken & cherry chips werd vergezeld door een handgeschreven dank brief en vergezeld met wat rookplankjes als bedankje is geweldig ontvangen!

Wat vind je van de Flames & Flavour houtskool?

Goede stevige dozen waardoor weinig verpulvering. Goede (niet te) grote stukken.

M v d Berg

Zeer goed

Wat zijn sterke punten van Houtskool.nl

Goede service en snelle levering

Barry H

Snelle levering en goed verpakt.

Service

Nog niet gebruikt.