van Midde

Eerlijk advies en snelle service. Ook hebben ze de behandeling van het tafelblad zelf uitgevoerd om zo de afgesproken datum te kunnen leveren!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Tim, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Fijne feestdagen! Mvg Team Houtenplaten

TreblaTreg Comm V.

Fantastisch!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Fijne feestdagen! Mvg Team Houtenplaten

BV De Natuurvormgevers

Altijd zeer vriendelijke ontvangst en degelijke uitleg

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Luc, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Fijne feestdagen! Mvg Team Houtenplaten

Christel Moors

Super vriendelijk,ruime toonzaal ,prijs /kwaliteit,correcte services

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Christel, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen. Fijne feestdagen! Mvg Team Houtenplaten

Pans Peter

Super

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Peter, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Raf Van Suetendael

Vlotte en vriendelijke service en levering. Heel behulpzaam en meedenkend om de tafel helemaal naar wens te maken.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Raf, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Egon

Bedankt voor het oplossen van onze problemen. Zeer mooi hout !

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Egon, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review. Mvg Team Houtenplaten

Jelle Ummels, buro Ummels

Geweldig, vakkundig, betrokken, experts!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Jelle, fijn deze mooie woorden te mogen lezen, bedankt voor het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Sanne

Heel goede service en echt een prachtige tafel!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Sanne, fijn om te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Elly

Ik was op zoek naar een schuilhok voor mijn paarden en kwam bij jullie terecht via internet.
Mooie overzichtelijke site
Alles werd besproken via mail en telefoon.
Maar toen we ons...
Mooie overzichtelijke site
Alles werd besproken via mail en telefoon.
Maar toen we ons bouwpakket kwamen ophalen (kan ook geleverd worden) kregen we nog van de zeer gepassioneerde vriendelijke zaakvoerdster tips en uitleg over hoe we het beste alles in elkaar moesten zetten.
Een mooi bedrijf waar de zaakvoerders samen met de dochter alles super professioneel maar met opvallend verl passie hun zaak leiden.
Niet onbelangrijk is dat wanneer je bij het ineen zetten nog vragen hebt...nog steeds op diezelfde gepasseerde en vriendelijke wijze wordt verder geholpen.
Een mooie zaak met super degelijk materiaal, duurzaam en betaalbaar materiaal dat ik aan elke paardenliefhebber zou aanraden.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Elly, het doet ons deugd deze zéér mooie review te lezen. Wij waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Bedankt voor het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten