Freek

Gewoonweg geweldig!

Fred van den Akker

Top bedrijf!

M.P. Van der Spek

Heel goed , snel besteld en snel geleverd

Patrick Fleur

Redelijk grote bestelling gedaan, kreeg een leuke korting toen ik belde wat mogelijk was en werd snel geholpen

Wiebe

Tijdens bestelling tot twee keer toe aan gegeven dat ik aan een smal straatje woon en dat daar rekening mee gehouden moet worden ivm vrachtwagen. Je raad het al, ze komen met een (te) grote... Tijdens bestelling tot twee keer toe aan gegeven dat ik aan een smal straatje woon en dat daar rekening mee gehouden moet worden ivm vrachtwagen. Je raad het al, ze komen met een (te) grote vrachtwagen. Uit eindelijk paste het, maar blijkbaar met wegrijden niet. Dit ging ten koste van een boom bij de buren. Chauffeur heeft niet even fatsoen gehad om briefje bij de buurman achter te laten dat hij een flinke tak eraf had gereden. Boze buurman bij mij aan de deur.

Verder het bestelde hout nog niet gebruikt, maar een plaat trok na een paar uur al krom. Natuurproduct was het antwoord.

Bovenstaande is inmiddels keurig opgelost met wijntje voor de buurman en een nieuwe plaat voor mij. Zeer tevreden over het contract met Ivo.

krizz iven

Prima op een puntje na

Rozenstein Loodgietersbedrijf

Ik heb als bouwbedrijf veel contact met verschillende (internet) bedrijven. Bouwbestel is duidelijk één van de betere bedrijven met werknemers die verstand hebben van producten en die meedenken met... Ik heb als bouwbedrijf veel contact met verschillende (internet) bedrijven. Bouwbestel is duidelijk één van de betere bedrijven met werknemers die verstand hebben van producten en die meedenken met elke bestelling. Ik ben altijd zeer tevreden en bestel als professional altijd mijn funderingen hier.

Jan van Dam

Prima product en snel geleverd!