Klantenservice
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

F.M.H.M. van Gils

Ik ben tevreden over de geleverde diensten. De melding per mail dat de glazenwasser komt, kaartje in de brievenbus dat hij geweest is vind ik geweldig. Zeer professioneel!

Hartelijk dank voor uw recensie,
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons.

Zeer goed

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

nee

W augustijn.

Mijn eerste indruk was goed.heel vriendelijk personeel.echt nete mensen.

Ja die heb ik wel.misschien even na vragen hoe ze langs achtere moeten komen om de ramen te doen boven.kan ik ze wegwijs maken.en gaat her nietverkeerd.

Hartelijk dank voor uw recensie,
Wij hebben uw advies gelezen en verwerkt in ons systeem !
Fijn om te horen dat uw tevreden bent over ons.
Housecareservice

Correct en komen afspraken na

Eerste indruk is goed. Heb nog maar een eerste glasbewassing gehad.

Hartelijk dank voor uw recensie,
Bij het uitvoeren van onze diensten streven wij altijd naar de beste kwaliteit en 100% tevredenheidsgarantie ! Mocht uw bezoek in de toekomst niet naar wens verlopen vernemen wij dit graag.

Steffi smits

Gaan zeer netjes te werk

Iets duidelijker zijn in de mail over welke dag jullie komen en qua tijdstip.
Of een sms de deur uitsturen nog een dag van te voren zou ik zelf fijner vinden

Sprenkels

Kundig en vriendelijk