Ravenstijn

Niks op aan te merken

Jan kersten

Correcte snelle levering

Jack

De verhouding van het horloge op pols bij de foto van het product klopt niet. Dit is een erg klein horloge. Dit was bij dr Casio tank. Retourneren is voor eigen kosten.

Ytje

Prima telefonisch contact t.b.v. informatie over horloge. Makkelijk om horloge via de website te bestellen en te betalen. Snelle levering, horloge helemaal naar wens!

John Kroos

Een horlogebandje besteld ter vervanging van een ander, leren, exemplaar.
Best wel duur, maar het paste exact en kwaliteit daar betaal je voor.
Het enige jammerlijke was dat er geen...
Een horlogebandje besteld ter vervanging van een ander, leren, exemplaar.
Best wel duur, maar het paste exact en kwaliteit daar betaal je voor.
Het enige jammerlijke was dat er geen springveren bij zaten.
Zelfs bij een goedkoop bandje van AliExpres zit dit er wel bij, dus waarom niet bij dit dure bandje?
Verder gewoon een goed bedrijf.

Tom

Bandje gekocht maar niet geleverd. Klantenservice weigert tegemoet te komen of überhaupt mee te werken aan onderzoek PostNL.

Mv Baars-Beeldsnijder

Bestelling is makkelijk betalen ook heel gemakkelijk levering is ook erg vlot enige wat ik erg jammer vind is dat het gegraveerde erg slecht te zien is heel jammer het sierraad is is wel heel mooi... Bestelling is makkelijk betalen ook heel gemakkelijk levering is ook erg vlot enige wat ik erg jammer vind is dat het gegraveerde erg slecht te zien is heel jammer het sierraad is is wel heel mooi ook van kwaliteit

willy mangelschots

Super tevreden

Olga

Ik ben zo blij dat ik precies hetzelfde horlogebandje kon kopen! Snel bezorgd en goede instructies (video) op de website hoe je je bandje moet vervangen. Top service!