Snackshop

Schitterende service van deze internetwinkel(Horeca Koeling), qua snelheid is deze onovertroffen! Had gisteren de koelwerktafel in de vooravond besteld en deze ochtend kwam de met het bestelling... Schitterende service van deze internetwinkel(Horeca Koeling), qua snelheid is deze onovertroffen! Had gisteren de koelwerktafel in de vooravond besteld en deze ochtend kwam de met het bestelling rond 11u.

Ben Bello BVBA

Telefonisch hebben ze goede informatie gegeven over deze frigo...na het gestorte bedrag werd de frigo binnen de 2 dagen afgeleverd op mijn thuisadres...

Kurt Matheus

Ik heb reeds verschillende malen binnen dit bedrijf besteld. Alles verliep steeds zeer vlot. Op tijd bestellen en 's anderendaags geleverd!! Ongelofelijk, maar waar! Vlotte communicatie en zeker... Ik heb reeds verschillende malen binnen dit bedrijf besteld. Alles verliep steeds zeer vlot. Op tijd bestellen en 's anderendaags geleverd!! Ongelofelijk, maar waar! Vlotte communicatie en zeker goeie service na verkoop.

Sebastiaan Sebs

's avonds besteld via internet, betaald via online mistercash en volgenddaags om 15u30 afgeleverd. Enorm snel en correct afgehandeld!

Lauren Keulen

Echt zeer goede afhandeling, zeer goede communicatie, een aanrader

Jesse Vercammer

In no time het juiste product gevonden op de website. Besteld en betaald (via
bancontact). Daags nadien geleverd. En dit alles in 16 uur. Voor sommigen kan
het misschien raar klinken,...
In no time het juiste product gevonden op de website. Besteld en betaald (via
bancontact). Daags nadien geleverd. En dit alles in 16 uur. Voor sommigen kan
het misschien raar klinken, maar die SMS om 20.00uur om mij te melden dat mijn
bestelling klaar staat voor transport, vond ik er iets over, maar kan wel begrijpen
dat andere mensen dit leuk vinden....

Ben Scott

Bestelling verliep probleemloos. gisteren besteld en vandaag afgeleverd.
Tevens ook geen verzendingskosten wat een bonus was. Ook een heel stuk
goedkoper dan onze vaste leverantier. Bestelling verliep probleemloos. gisteren besteld en vandaag afgeleverd.
Tevens ook geen verzendingskosten wat een bonus was. Ook een heel stuk
goedkoper dan onze vaste leverantier.
Meestal bestel in uit Nederland want deze leveren vlugger af dan Belgie
Raar maar waar. Ik was dus blij verrast met Horeca Koeling

De Jonghe

Volgende dag geleverd, geen loze beloftes bij Horeca Koeling

L. Lefebre

Snelle service en correcte levertijd

C. Horstman

Goede service! Erg vriendelijk en vakkundig!