Wennink

Goed contact

Janneke van den Berg

Prettig bedrijf

Jolanda Laeven

Er was 1 glaasje gebroken, misschien iets van plastic met lucht in mee verpakken?

Grietje Hempenius

Ben nog niet tevreden heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Reactie Horeca Centrum Amsterdam:

Hallo Grietje,
Hallo Grietje,
Wat vervelend dat u de bestelling nog niet in huis hebt. Ik heb direct gekeken en zie dat het pakket een week geleden is aangeboden maar dat dit niet is gelukt. Daarom is het pakket naar het PostNL punt gestuurd. Hier kunt u het pakket ophalen.
Ik zal u even mailen met de Track & Trace gegeven van deze bestelling.
Groeten Rory

Anja Adriaanssen

Prima service nadat ik soepkommen had besteld en waaruit bleek dat de bijpassende schotels niet meegeleverd werden maar apart besteld dienden te worden. Kreeg de mogelijkheid om de schotels met... Prima service nadat ik soepkommen had besteld en waaruit bleek dat de bijpassende schotels niet meegeleverd werden maar apart besteld dienden te worden. Kreeg de mogelijkheid om de schotels met korting en zonder leverkosten aan te schaffen maar heb hier vanwege mijn budget vanaf gezien. Soepkommen retour gestuurd en keurig het geld retour gekregen op mijn rekening.

Foto’s op website ( soepkommen en schotels apart vermelden) met evt combi-prijs