In welke mate zou je Hoogwerkt aanbevelen?
Hoe heb je het gemak van de machine ervaren?
Hoe heb je het bestelgemak ervaren?
Hoe heb je de machine selectie en advies ervaren?
Hoe heb je de prijs/kwaliteit ervaren?

Ik huurde een hoogwerker om vogelhuisjes op te hangen, en heb uiteindelijk wel gehuurd maar niks opgehangen. We vonden het onverantwoordelijk om het apparaat zonder ervaring en/of uitleg te... Ik huurde een hoogwerker om vogelhuisjes op te hangen, en heb uiteindelijk wel gehuurd maar niks opgehangen. We vonden het onverantwoordelijk om het apparaat zonder ervaring en/of uitleg te gebruiken.
Medewerker was behulpzaam, maar heeft helaas niet geholpen te kiezen wat bruikbaar was.

Snel, correct klantvriendelijk en goede kwaliteit prijs verhouding

Goede telefonische begeleiding, mooi nieuw materiaal. Goede uitleg bij het ophalen.

Het enige advies is dat er een betere adres aanduiding en bedrijfs naam op het pand van afhalen in Pernis.

Zo goed als nieuwe machine voor zeer nette prijs!

Prima hoogwerker. Meerdere keren een machine gehuurd waarvan de accu's leeg waren. Dat vind ik erg jammer aangezien ik met het werk vaak geen stroomvoorziening heb. De service is overigens goed.... Prima hoogwerker. Meerdere keren een machine gehuurd waarvan de accu's leeg waren. Dat vind ik erg jammer aangezien ik met het werk vaak geen stroomvoorziening heb. De service is overigens goed. Netjes geholpen als de machine het niet meer doet en de prijs word aangepast.

De lokatie pernis was was lastig te vinden maar eenmaal gevonden kon ik snel op weg met de hoogwerker met uitleg en hulp van de vriendelijke medewerkers

Toen er problemen ontstonden mede door dat ik de gebruiksaanwijzing niet goed gelezen had werden die volkomen en correct en snel opgelost top prestatie bedankt