Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Lucienne Tijssen

Ik werk nu 1,5jaar voor homeworks. Met alle plezier. Goede communicatie, ook met de klanten goede match.

Professionele organisatie met prettig en persoonlijke contact met de medewerkers op kantoor;
zij staan mij altijd vriendelijk te woord en proberen altijd naar een goede oplossing te kijken, mocht mijn vaste hulp bijvoorbeeld verhinderd zijn.

Opmerkingen of tips

Hopelijk kunnen we de prettige samenwerking nog lang voortzetten

Fijne organisatie, vriendelijke kantoormedewerkers en ik ben erg blij met mijn hulp!

Ik word altijd heel snel en vriendelijk geholpen door mijn eigen vertrouwde contactpersoon. Emma helpt me nu al 4 jaar met het huishouden en als ze ziek is regelt mijn contactpersoon altijd dat Alma... Ik word altijd heel snel en vriendelijk geholpen door mijn eigen vertrouwde contactpersoon. Emma helpt me nu al 4 jaar met het huishouden en als ze ziek is regelt mijn contactpersoon altijd dat Alma komt, zeker goed geregeld allemaal daar hoor Zeker aangeraden aan vriendinnen en toen mijn moeder klant werd kreeg ik zelfs korting.

Goed geregeld en je kan makkelijk in contact komen met ze

paul melsen

Prima ervaring, zowel van het service centrum als de huishoudelijke hulp

Marieke Bierman

Heel wat jaren naar volle tevredenheid klant geweest van Home Works. Goede communicatie en een hele fijne en hardwerkende hulp. Bij vakantie of ziekte werd altijd een goede oplossing geboden. Iedere... Heel wat jaren naar volle tevredenheid klant geweest van Home Works. Goede communicatie en een hele fijne en hardwerkende hulp. Bij vakantie of ziekte werd altijd een goede oplossing geboden. Iedere week weer heerlijk thuiskomen in ons frisse huisje.

Tamara

Het eerste contact met HomeWorks is een matcher, die je exacte wensen noteert. Vervolgens wordt je aan een coordinator gekoppeld die ervoor zorgt dat je een huishoudelijke hulp toegewezen krijgt. Je... Het eerste contact met HomeWorks is een matcher, die je exacte wensen noteert. Vervolgens wordt je aan een coordinator gekoppeld die ervoor zorgt dat je een huishoudelijke hulp toegewezen krijgt. Je krijgt toegang tot een eigen account waar je de afspraken, het contract en de facturen kan vinden.

Er was een probleem met mijn eerste hulp en mijn tweede hulp nam ontslag in haar proeftijd. Na een aantal telefoontjes en mailtjes is dit opgelost door de coördinator en de derde hulp is nu één keer langs geweest en lijkt goed te bevallen. Ik hoop dat 3x scheepsrecht is en de huidige hulp nog voor lange tijd en met kwaliteit blijft schoonmaken.

Opmerkingen of tips

Zorg bij wijzigingen dat de klant zo snel mogelijk op de hoogte wordt gesteld, zodat het niet als verrassing of last minute komt.

Gerard

Eindelijk gewoon weer mensen aan de lijn waar je mee kunt overleggen! Ik was eerst bij een andere site. Kreeg geen hulp maar wel maandelijks een incasso. Eerste hulp was best goed maar die stopte... Eindelijk gewoon weer mensen aan de lijn waar je mee kunt overleggen! Ik was eerst bij een andere site. Kreeg geen hulp maar wel maandelijks een incasso. Eerste hulp was best goed maar die stopte ermee. Kreeg geen contact met die organisatie. Nu bij Home Works. Duurt even maar dan heb je wel een hulp die goed bij ons past en wat mij nu erg goed bevalt is dat als je belt je gewoon iemand aan de lijn krijgt die je gewoon direct goed helpt.

geen, ga zo door

Asmae Gazza

Ik heb home works en mijn coördinator Evelijn Hekker als zeer prettig ervaren.

Reactie Home Works:

Beste Asmae,
Bedankt voor het delen van van jouw ervaring met Home Works als huishoudelijke hulp. Erg leuk om te lezen dat je ons zo'n goede review hebt gegeven, bedankt!
Met vriendelijke...
Beste Asmae,