2029 beoordelingen

Heeft u het proces rond de bestelling en levering als klantvriendelijk ervaren?
Is de informatie over het verloop van de order naar tevredenheid.
Is de snelheid van levering naar tevredenheid?
Hoe heeft u het bestelproces ervaren?
Is de product informatie naar tevredenheid?

2029 Reviews

Effi Vandevoorde

Het was spijtig dat mijn bestelling uitverkocht was, maar de sales team heeft het schitterend aangepakt! Ik had voor het ongemak wel een kleine korting of gratis verzending verwacht, wat niet het... Het was spijtig dat mijn bestelling uitverkocht was, maar de sales team heeft het schitterend aangepakt! Ik had voor het ongemak wel een kleine korting of gratis verzending verwacht, wat niet het geval was.

Reactie Hoedenzaak Jos van Dijck:

Beste Klant,
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en geboden oplossing.
Beste Klant,
Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en geboden oplossing.
Wat de suggestie over de korting of gratis verzending betreft, dit zullen wij als tip meenemen bij toekomstige leveringen.

Tan

Het bestellen ging goed. Het leveren van de hoed door Post.nl heeft een week(!) geduurd. Daardoor heb ik de hoed, die speciaal voor deze gelegenheid is aangeschaft, niet naar de begrafenis kunnen... Het bestellen ging goed. Het leveren van de hoed door Post.nl heeft een week(!) geduurd. Daardoor heb ik de hoed, die speciaal voor deze gelegenheid is aangeschaft, niet naar de begrafenis kunnen dragen. De hoed is overigens prachtig.

Reactie Hoedenzaak Jos van Dijck:

Beste Klant,
Wij vinden het heel jammer dat Post.nl zijn werk niet heeft gedaan en u de hoed niet beschikbaar had op de dag van de begrafenis.
Wij zijn voor de bezorging volledig afhankelijk...
Beste Klant,
Wij zijn voor de bezorging volledig afhankelijk van Post.nl of zij hun werk wel of niet goed doen.
Mocht u een oplossing willen voor de gekochte hoed dan horen wij graag van u.
Hoedenzaak Jos van Dijck

Lia Schapendonk

Verliep helder en soepel

C van der Peet

Niets op aan te merken

H.Bouwman

Heel prettig te woord gestaan en goed advies gekregen

Alecia Melo

Fantastic! Super fast and excellent product!

Linda

Goede productinfo en goede levering

Lysanne

Fijne en snelle service!