Coobje

Makkelijk, grote sortering, selle correcte levering.

Snel bezorgd, prima producten

Echt slecht. Ik bestelde de veren omdat ik blauwe veren nodig had. Alle overige waren onnodige ballast. En dan krijg je je setjes en dan zijn er 3 van de 6 gewoon slecht. Happen eruit, en simpelweg... Echt slecht. Ik bestelde de veren omdat ik blauwe veren nodig had. Alle overige waren onnodige ballast. En dan krijg je je setjes en dan zijn er 3 van de 6 gewoon slecht. Happen eruit, en simpelweg stuk.

Reactie Hobbymax.nl:

Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met het door u bestelde product. Wij hebben u een PB gestuurd, zodat wij u verder kunnen helpen.

B Kuipers

Heb nog weinig ervaring maar zo op het eerste gezicht lijkt het mij wel ok snelle reactie

1 heel groot verbeter punt is de bezorging het pakket is in principe snel genoeg geleverd maar mijn vrouw heeft er wel 3 dagen voor thuis gebleven omdat de bezorger vast op de verkeerde bel heeft... 1 heel groot verbeter punt is de bezorging het pakket is in principe snel genoeg geleverd maar mijn vrouw heeft er wel 3 dagen voor thuis gebleven omdat de bezorger vast op de verkeerde bel heeft gedrukt en dat hebben wij zeer vervelend ervaren. Elke keer weer kregen wij een kaartje in de bus dat wij niet thuis waren en eindelijk naar 3 dagen toch de goede bel gevonden

Snelle levering, op tijd

Perfect georganiseerd.

Top service!!! Binnen de afgesproken tijd en alles netjes in orde ontvangen.

van der Werff

Deze heb ik onderaan al ingevuld sorry.

De foto zoals bij mijn bestelling over het kadopapier komt niet in zijn geheel over zoals het kadopapier in werkelijkheid is .
En dit vond ik wel jammer want het voor mij een reden om juist...
En dit vond ik wel jammer want het voor mij een reden om juist die kadopapier te kopen.