Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

Ellen

Nog weinig keus in Helpers maar heb toch een goede helper gevonden.

Vriendelijke en snelle klantenservice.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review Ellen! We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het bestand aan helpers, dus wanneer je straks weer hulp nodig hebt, dan weten we zeker dat je snel iemand gevonden hebt!... Bedankt voor je review Ellen! We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het bestand aan helpers, dus wanneer je straks weer hulp nodig hebt, dan weten we zeker dat je snel iemand gevonden hebt! :)

m de jong

Na vernieuwing van de website 1 grote verschrikking, niet meer mee te werken, rare matches, rare chat robbot, doen alsof de helper met je chat terwijl die geen actie onderneemt, echt een prutser... Na vernieuwing van de website 1 grote verschrikking, niet meer mee te werken, rare matches, rare chat robbot, doen alsof de helper met je chat terwijl die geen actie onderneemt, echt een prutser site geworden

Beste M De Jong,
Beste M De Jong,
Bedankt voor je review. Jammer om te moeten lezen dat je niet tevreden bent. Inmiddels hebben we hier contact met je over gehad en hopelijk het een en ander kunnen verduidelijken. Bijvoorbeeld dat je op ons platform zelf een boeking plaatst en dus zelf de dienstverlener mag uitkiezen. We hopen natuurlijk dat je hierdoor nog bereid bent het platform een kans te geven!

Verschuren

Slecht, Heb een account aangemaakt als helper, maar of het nu om het uploaden van een foto gaat, doen van de screening, niets blijft hangen in het systeem, je kunt steeds opnieuw beginnen, heb ook... Slecht, Heb een account aangemaakt als helper, maar of het nu om het uploaden van een foto gaat, doen van de screening, niets blijft hangen in het systeem, je kunt steeds opnieuw beginnen, heb ook op een vaccature reageren geklikt, vervolgens is deze vaccature verdwenen en weet ik niet of mijn aanbod mogelijk bij een klant terecht is gekomen en deze mij verwacht of niet. er is een vervelende chatbod op de site. De screening bestaat uit heel vreemde vragen zoals hoeveel % van de mensen je denkt dat er cocaine gebruiken, hoeveel mensen dat je denkt dat er blowen, hoeveel mensen je denkt dat er met priveezaken bezig zijn tijdens het werk, ben er wel klaar mee, erg jammer, want het klonk zo leuk, na het lezen van andere reviews ben ik blij dat de site van geen kant werkt, want ik wil niet met de problematiek welke ik uit de reacties lees aangemaakt zijn.

Ze zijn goed met mooie praatjes en reclame

Beste Piet,
Beste Piet,
Jammer om te moeten lezen dat je niet tevreden bent over het platform. We hadden graag met je mee willen kijken wat er niet werkt, maar je had ons eigenlijk meteen al verzocht om uitgeschreven te worden. Wij streven naar een veilig platform met betrouwbare dienstverleners, vandaar de eventuele extra screening die je kan doen. Deze vragenlijst is met zorgvuldigheid samengesteld en kijkt ook of je geen sociaal wenselijke antwoorden geeft.
Mocht je toch interesse hebben om via het platform aan de slag te gaan, kan dat altijd en kijken we graag met je mee als er iets niet naar behoren werkt!

n.v.t.

Nog geen tuinman gevonden

Een tuinman selecteren

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback op Feedback Company. Jammer dat je ons niet positief hebt beoordeeld! Je kan bij ons zelf een boeking doen en een tuinhulp selecteren die je aanspreekt. We hebben het even... Bedankt voor je feedback op Feedback Company. Jammer dat je ons niet positief hebt beoordeeld! Je kan bij ons zelf een boeking doen en een tuinhulp selecteren die je aanspreekt. We hebben het even nagekeken en je had al een boeking staan met een tuinhulp. De tuinhulp hoorde echter niks van je en dacht dat je geen interesse meer had in zijn diensten. Natuurlijk kun je alsnog contact met hem opnemen.

Addy van Stokkum

Ben zeer tevreden. Hulpvaardige mensen op kantoor en na enige uitleg ook toegankelijke website. Snelle service.

Je kunt in principe alles zelf regelen, bent dus niet afhankelijk van derden.

Reactie Hlprs:

Hartstikke bedankt voor je positieve review Addy!

Mike

Ik heb me aangemeld als helper maar kan zelf geen vacatures zien. Ik krijg dan standaard een wit scherm ( op de telefoon)

Beste Mike,
Beste Mike,
Bedankt voor je feedback. We hadden afgelopen weekend onderhoud aan de website, waardoor je tijdelijk geen vacatures kon zien. Dit is meteen de maandag daarna helemaal opgelost, we hebben je hier ook over bericht. Hopelijk kom je snel aan het werk via ons platform! :)

karlijne

Zeer snel een goede klusjesman gevonden.

Flexibel en betaalbaar

Hoi Karlijne,
Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je snel voorzien was van een klushulp!

Thijs

Fantastisch en handig platform! ideaal als je op zoek bent naar een huishoudelijke hulp.

Goede en duidelijke website
Helpen je altijd goed

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je positieve review!

Zeer slecht

Genoeg schoonmakers

Beste Danielle,
Beste Danielle,
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de huishoudelijke hulpen die tot nu toe bij je aan de slag zijn gegaan. Via Hlprs kan je volledig zelf kiezen wie er bij je aan de slag gaat. We zijn natuurlijk een online platform en de helpers zijn dan misschien niet bij ons in dienst, maar doen natuurlijk wel ons uiterste best om zo veel mogelijk informatie met je te delen. Als iemand bijvoorbeeld een badge heeft behaald voor het telefonische intakegesprek, kan je ons altijd om meer informatie vragen hierover. Ook bieden we de helpers een online integriteit interview aan én hebben ze de mogelijkheid een online cursus te volgen. Daarnaast kan je natuurlijk de beoordelingen van andere klanten lezen en zie je hoe vaak iemand heeft gewerkt. Dit alles biedt natuurlijk geen garantie voor de toekomst, maar kan wel alvast een goed beeld schetsen van de helper vóórdat je iemand kiest die bij je aan de slag gaat.
In jouw geval was het erg vervelend dat je de pech had dat de huishoudelijke hulp al na een aantal weken was gestopt. In de overeenkomst is vastgelegd dat er, en dit geven we ook altijd bij de huishoudelijke hulpen aan, een opzegtermijn geldt van een maand voor zowel klant (werkgever) als helper (werknemer). Hier kan vanaf worden gezien in onderling overleg.
Uiteraard benadrukken we wel altijd zo veel mogelijk bij de dienstverleners dat het van belang is dat ze voor langere tijd beschikbaar zijn. Er komt wel iemand in je huis en het is niet prettig als dat telkens weer iemand anders is.
Ik hoop je zo wat beter geïnformeerd te hebben over onze werkwijze. We horen ook graag van je hoe we je toch weer een beter gevoel bij ons platform te krijgen.
het Hlprs team

Esther

Snel en handig platform! Zeker een aanrader voor als je snel een huishoudelijke hulp zoekt.

Snel en eenvoudig

Goedemorgen Esther,
Goedemorgen Esther,
Bedankt voor je positieve feedback. Fijn dat het vinden van een huishoudelijke hulp zo soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent. We horen het natuurlijk graag als we je nog voor één van de andere diensten van dienst kunnen zijn.
Happy to help!