Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

F Varkevisser

Een boeking plaatsen is simpel en we kregen snel reactie van meerdere helpers waardoor we konden kiezen wie bij ons kwam.

Simpel, snel

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede... Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede samenwerking toe!

Tonny Pijnenburg

Zeer goede ervaring en door iedereen aan te bevelen

snelle reactie en duidelijke mails. Zeer klantvriendelijk.

Beste Tonny,
Bedankt voor deze positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je tevreden bent met onze diensten.

Carla

Ik ben zeer tevreden.

Helderheid.

Viviana

Great to find quickly someone who can help around the house. Very transparent rates and useful reviews from other customers.

Matching

Reactie Hlprs:

Thank you for your feedback!
Happy greetings,

H.F. van der Harst

DEZE ORGANISATIE IS TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN! DE APP WAARIN JE GEGEVENS KUNT VERWERKEN IS ABSOLUUT NIET KLANTVRIENDELIJK

GEEN

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug.... Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug. Mochten we kunnen helpen met het verwerken van gegevens, horen we het uiteraard graag. We hebben inmiddels contact gehad, en hopen je voldoende geholpen te hebben.

Hlprs

It’s amazing working with some of the clients 😊l have worked over 3years

Im good at house keeping ofcours, dusting, bedlaying,bathroom cleaning 🧼,and cleaning the whole house atlarge

Hi,
Thanks for your positive feedback. We're so happy to hear you're enjoying working with your clients! We look forward to many more years of working together.
Kind regards,

Dekker

Hlprs reageert via media adewuaat op situaties. Ik mis persoonlijk contact.

Snel reageren

Ricardo

Easy to use

Easy to use, great for Expats

Hi Ricardo,
Thank you for your positive feedback, we're happy to hear you're finding our website easy to use.
Kind regards,

Shams

Ik ben so blij met diensten

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!

Suzanne

Heel erg slechte communicatie, hier gaat iets niet goed

Geen!

Beste Suzanne,
Bedankt voor de feedback. Onze oprechte excuses voor de communicatie die niet goed is gegaan.
U hoeft bij ons uiteraard nooit te betalen voor diensten wanneer er niet is...
Beste Suzanne,
U hoeft bij ons uiteraard nooit te betalen voor diensten wanneer er niet is gewerkt. U kunt dit dan ook altijd per mail aan ons vermelden. Daarnaast doen wij ons uiterste best om telefonisch zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
Graag horen we wat we nog meer voor u kunnen doen, zodat dit niet nogmaals voorkomt.