Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

D Jong

3x geboekt en 3x geen helper op komen dagen. Ik krijg als het goed is wel mijn inschrijfgeld terug als ik hier een email over stuur. Vandaar 2 sterren.

Klantenservice helpt prima. Helaas komen zij niet helpen met de schoonmaak want dan was mijn huis waarschijnlijk wel schoon geweest.

Beste heer Jong,
Beste heer Jong,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er uiteindelijk geen helper is geweest. Hopelijk gaat het via een andere partij lukken om een geschikte dienstverlener te vinden.
Prettige dag verder!

C.J. Barth

Twee jaar geleden in corona tijd snel een helper gevonden. De site van hlprs werkt over het geheel genomen prima. Klantenservice reageert snel en correct. Die hadden we nog wel eens nodig omdat een... Twee jaar geleden in corona tijd snel een helper gevonden. De site van hlprs werkt over het geheel genomen prima. Klantenservice reageert snel en correct. Die hadden we nog wel eens nodig omdat een afspraak meer dan 24 uur tevoren moet worden geannuleerd, wat bij ziekte doorgaans een te lange tijd is. Daar zou hlprs toch eens naar moeten kijken of ziekmeldingen niet eenvoudiger afgehandeld kunnen worden door de gebruikers zelf.

Goede dienstverlening, goed aanbod.

D. Veraart

Prettige samenwerking

snel vinden van hulp

W van Beek

Duidelijke website en snel geholpen

Snelle reacties

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve feedback!

Vipnight André Jansen

Uitstekende ervaring

Snel contact gelegd

Reactie Hlprs:

Super om te horen dat je er zo blij mee bent.
Dankjewel!

praktijk YingHua

Een horror verhaal :het bedrijf lijkt voor de helper -tuinman te gaan i.p.v. de klant. De " tuinman" durft boven de oorspronkelijk prijs, nog eens een nota in te dienen, voor 1e dag een puinhoop te... Een horror verhaal :het bedrijf lijkt voor de helper -tuinman te gaan i.p.v. de klant. De " tuinman" durft boven de oorspronkelijk prijs, nog eens een nota in te dienen, voor 1e dag een puinhoop te maken en de puinhoop een beetje ongedaan te maken op een andere dag. Ze trappen in de goed uitgelegde verhalen van de helper . Nooit weer ! dit bedrijf. 182,50 euro kwijt aan 7 uurtjes.

snelheid

Beste heer / mevrouw,
Beste heer / mevrouw,
Bedankt voor de beoordeling. Wat jammer om te horen dat je het zo ervaren hebt met Hlprs. We hebben getracht naar beide kanten van het verhaal te luisteren en hebben in naam van de tuinhulp minder uren gefactureerd dan er gemaakt waren volgens hem. Het is voor ons altijd lastig in zulke situaties om voor iedereen goed te bemiddelen. Er zullen altijd gedupeerden zijn. Dat vinden we natuurlijk erg jammer.
We hopen dat je ook onze kant hiervan begrijpt.
Nog een prettige dag verder!
Happy groet,
Team Hlprs

Anneke

Ik ben blij verrast hoe alles is gegaan

Alles wordt heel duidelijk beschreven hoe alles werkt

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Prettige dag verder!
Groetjes,
Team Hlprs

Annemarie van den Berg

Fijne en heldere organisatie

Helpers worden gescreend, een fijne gedachte, want je haalt toch iemand in huis.

Beste Annemarie,
Bedankt voor je positieve feedback!
Lisa namens team Hlprs

Petra

Prettige en duidelijke dienstverlening

flexibel en duidelijk (geen verborgen agenda)

Meike

Het platform biedt een enorme hoeveelheid Helpers aan en het ene profiel ziet er nog veelbelovender uit dan het volgende. Tegelijkertijd zijn de uurtarieven bijzonder laag en is het dus zeer... Het platform biedt een enorme hoeveelheid Helpers aan en het ene profiel ziet er nog veelbelovender uit dan het volgende. Tegelijkertijd zijn de uurtarieven bijzonder laag en is het dus zeer betaalbaar voor de klant. Helaas blijkt het in de praktijk erg lastig om daadwerkelijk een helper te vinden - veel reageren niet of stoppen er na een paar keer schoonmaken weer mee. Ook willen verschillende mensen buiten het platform om verder (zwart of via hun eigen bedrijf). De drempel om in de database te komen is dus erg laag en de drempel om weer te stoppen nog lager.

Klantenservice is goed en als er problemen zijn krijg je altijd snel reactie en je geld terug (bv. bij gemiste afspraken).

Goedemorgen Meike,
Goedemorgen Meike,
Bedankt voor je review. Bij ons kan iedereen zich inschrijven als helper en wij screenen ze middels een ID-verificatie. De helpers mogen bij ons zelf hun tarieven bepalen, dit ligt gemiddeld tussen de €14 en €18 per uur voor huishoudelijke hulp. Als je een boeking plaatst, kun je op het einde een aantal helpers selecteren. Ons systeem zorgt er voor dat je de actieve helpers ziet. Helaas hebben wij geen invloed op helpers die stoppen via ons te werken. Het is absoluut niet de bedoeling dat helpers buiten ons om zwart gaan werken en wij doen ons best om dit ook tegen te gaan. We vinden het heel vervelend om te horen dat de helper zo snel is gestopt en we doen ons best om de helpers zo lang mogelijk aan ons te bieden.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.