Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

Esther

Ik ben erg positief over Hlprs. Heb snel iemand gevonden voor de tuin. En dat verliep allemaal perfect. De site/plantform vind ik wat onduidelijk. Mn informatie over contractuele zaken vond ik niet... Ik ben erg positief over Hlprs. Heb snel iemand gevonden voor de tuin. En dat verliep allemaal perfect. De site/plantform vind ik wat onduidelijk. Mn informatie over contractuele zaken vond ik niet duidelijk. Dat vind ik jammer, omdat ik daardoor bijna vroegtijdig was afgehaakt. Maar gelukkig heb ik doorgezet en nu een fijne ervaring rijker.

Snelle reactie op mijn vragen. Vriendelijk geholpen. Gekoppeld aan een nette helper.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de feedback! We staan hier altijd voor open. Mocht je nog tips hebben, laat het zeker even aan ons weten! Goed om te horen dat je een fijne ervaring rijker bent! ;)

Dhr v veldhuizen

De eerste keer slechte ervaring , via mail contact gehad en afwachten hoe het de tweede keer gaat

Snelle reactie klantenservice

Beste heer Veldhuizen,
Beste heer Veldhuizen,
Wij hebben inmiddels contact met je gehad hierover. De helper was helaas niet op de afspraak verschenen, omdat ze zich in de week had vergist. Hiervoor heeft ze haar excuses aangeboden. We hopen dat je snel iemand anders vindt!

Mieke

Ik heb meerdere malen contact gehad met HLPRS en ben zeer tevreden over het bedrijf en advies van het personeel van HLPRS. Ik raad het iedereen aan om in zee te gaan met het bedrijf mocht je op zoek... Ik heb meerdere malen contact gehad met HLPRS en ben zeer tevreden over het bedrijf en advies van het personeel van HLPRS. Ik raad het iedereen aan om in zee te gaan met het bedrijf mocht je op zoek zijn. In 1 woord TOP

Je wordt heel goed geholpen

Hoi Mieke,
Bedankt voor je positieve review, daar zijn we blij mee!

Lux Consulting BV

Met de medewerkers (helpdesk) top, tool kan beter (meer mutatie mogelijkheden), te statisch in sommige gevallen (uren, data, schuiven etc.)

Servicegerichtheid

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor je positieve review! Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om zelf afspraken toe te voegen naast de vaste boeking of van datum te verschuiven. Maar, goed nieuws! Zeer... Hartelijk dank voor je positieve review! Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om zelf afspraken toe te voegen naast de vaste boeking of van datum te verschuiven. Maar, goed nieuws! Zeer binnenkort komt er een update, het is dan wél mogelijk om zelf het e.e.a. aan te passen in de boeking. Dus, houd het zeker in de gaten! ;)
Hlprs

Katy

So far just tried one cleaner but not really satisfied. The website was quick and easy, but got too many emails - they should come on a batch delivered daily for the applicants and all info with... So far just tried one cleaner but not really satisfied. The website was quick and easy, but got too many emails - they should come on a batch delivered daily for the applicants and all info with links to the applicants in one place. I also found difficult to change the dates, I had to ask for help. The customer service is brilliant, though! Fast and very competent!

Customer service and the number of cleaners available. The quality I cannot endorse yet, since I wasn’t lucky the first time.

Hi Katy,
Hi Katy,
Thank you for taking the time to give us feedback! We've noted your points and would also like to thank you for the compliment. Hopefully there'll be a better match for you in the near future.
Let us know if we can ever help you out in any way. Happy to help!

Fouzia pardesmal

Super

Komen afspraken nA denkt met je mee

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat je zo positief bent!

Joy

Erg jammer. Dacht bij een bedrijf in “dienst” te komen. Echter betaal ik me voor de 11,50 die er per uur overblijft nadat Hlprs/Huiscleaning kosten achterhoudt niks over. Ik moet me hiervoor zelf... Erg jammer. Dacht bij een bedrijf in “dienst” te komen. Echter betaal ik me voor de 11,50 die er per uur overblijft nadat Hlprs/Huiscleaning kosten achterhoudt niks over. Ik moet me hiervoor zelf nog verzekeren (want bij schade moet je even een eigen risico betalen van 250 euro, terwijl je onder hun naam werkt).
Daarnaast mag ik nog belasting en zorgpremie betalen van die 11,50 en mag ik dus blij zijn dat er uiteindelijk zo’n 4/5 euro per uur overblijft. Dat zonder pensioen op te bouwen, zonder ziek te kunnen zijn en eigenlijk ook niet vrij te kunnen zijn. Want je bent eigenlijk een zzp’er die zijn facturen heeft uitbesteed.

Beste Joy,
Beste Joy,
Bedankt voor je feedback! Jammer om te moeten lezen dat je niet helemaal tevreden bent over het Hlprs-platform. We staan natuurlijk altijd open voor feedback, zodat we ons platform constant kunnen blijven verbeteren.
Je geeft aan dat je dacht bij ons in dienst te komen. Dat is jammer om te lezen. Op de website wordt echter ook duidelijk aangegeven dat je via de Regeling dienstverlening aan huis gaat werken. Via deze Regeling werk je als particuliere werknemer voor een particuliere werkgever. Mag ik je vragen waarom je dacht dat je bij ons in dienst kwam? Staat er iets op de website waaruit je dat opmaakte? Wellicht kunnen we dit nóg duidelijker maken. Dan horen we dat graag!
Je geeft meerdere keren aan dat je €11,50 te weinig vindt. Nu is het zo dat je zelf jouw uurloon kan bepalen wanneer je via ons werkt. Je bent dus vrij om dit uurloon te verhogen voor toekomstige klanten. Ook kan je jouw huidige klanten vragen of zij wellicht mogelijkheden zien om jouw uurloon te verhogen. Dat kunnen zij gemakkelijk aangeven. In je review schrijf je daarnaast dat jij jezelf nog moet verzekeren, omdat je bij schade een eigen risico zou betalen van €250,-. Dat is niet het geval. Als helper ben je nooit aansprakelijk bij schade.
Wat betreft de belasting die je nog afdraagt; dit is afhankelijk van je totale inkomsten. Jaarlijks kan je tot een bepaald bedrag belastingvrij verdienen. Over alle inkomsten boven dit bedrag, moet iedereen in Nederland loonbelasting afdragen. Dat zou niet anders zijn wanneer je wel in loondienst was bij ons, of ergens anders.
Al deze informatie is overigens ook verstrekt tijdens je telefonische intake.
Het Hlprs team

Anonieme werknemer

Voor de werknemer: Gebruiksonvriendelijke website, vooral de administratie. Misleidende informatie wat betreft doorbetaling bij kortdurend geval van ziekte. En hoge kosten per uur voor de klant.... Voor de werknemer: Gebruiksonvriendelijke website, vooral de administratie. Misleidende informatie wat betreft doorbetaling bij kortdurend geval van ziekte. En hoge kosten per uur voor de klant. Telefonisch moeilijk bereikbaar. De chatbot is waardeloos

Het is er niet op vooruitgegaan met nieuwe website

Beste,
Beste,
Bedankt voor je feedback. Jammer om te moeten lezen dat je niet helemaal tevreden bent sinds de overgang naar Hlprs. We staan natuurlijk altijd open voor feedback, zodat we ons platform constant kunnen verbeteren.
We hebben inmiddels ook contact met je gehad en hopelijk het een en ander te hebben verduidelijkt. Zo staat er juist duidelijk op onze website dat het uurloon inclusief kort verzuim is. Daarnaast kan op ons platform de klant zélf een dienstverlener kiezen met het daarbij horende uurtarief, dus de kosten bepalen ze daarmee zelf. Betreft de bereikbaarheid; het kan telefonisch weleens druk zijn, maar als je een voicemailbericht achterlaat, bellen we vaak binnen één uur al terug.
Mocht je nog vragen hebben, mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Ellen

Nog weinig keus in Helpers maar heb toch een goede helper gevonden.

Vriendelijke en snelle klantenservice.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review Ellen! We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het bestand aan helpers, dus wanneer je straks weer hulp nodig hebt, dan weten we zeker dat je snel iemand gevonden hebt!... Bedankt voor je review Ellen! We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het bestand aan helpers, dus wanneer je straks weer hulp nodig hebt, dan weten we zeker dat je snel iemand gevonden hebt! :)

m de jong

Na vernieuwing van de website 1 grote verschrikking, niet meer mee te werken, rare matches, rare chat robbot, doen alsof de helper met je chat terwijl die geen actie onderneemt, echt een prutser... Na vernieuwing van de website 1 grote verschrikking, niet meer mee te werken, rare matches, rare chat robbot, doen alsof de helper met je chat terwijl die geen actie onderneemt, echt een prutser site geworden

Beste M De Jong,
Beste M De Jong,
Bedankt voor je review. Jammer om te moeten lezen dat je niet tevreden bent. Inmiddels hebben we hier contact met je over gehad en hopelijk het een en ander kunnen verduidelijken. Bijvoorbeeld dat je op ons platform zelf een boeking plaatst en dus zelf de dienstverlener mag uitkiezen. We hopen natuurlijk dat je hierdoor nog bereid bent het platform een kans te geven!