19257 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19257 Reviews

Prasanth

Teksten aanpassen met de mobiel was niet gelukt. Ik heb daarna de aanpassing met de laptop gedaan. Op zondag besteld, volgende dag thuis bezorgd. Goed ingepakt. Top service. Ik ben zeer tevreden met... Teksten aanpassen met de mobiel was niet gelukt. Ik heb daarna de aanpassing met de laptop gedaan. Op zondag besteld, volgende dag thuis bezorgd. Goed ingepakt. Top service. Ik ben zeer tevreden met Hippe-Geboortekaartjes.

Kwaliteit, design en de snelle levering

Lisa

Super

Goede kwaliteit en mooi/fijn materiaal

Beste Lisa,
Bedankt voor de prachtige review!
Fijn om te horen dat je zo'n super ervaring hebt en dat de bestelling zelfs nog eerder was dan de berichtgeving daarover!
Voor wat betreft...
Beste Lisa,
Bedankt voor de prachtige review!
Voor wat betreft dat laatste punt, die neem ik mee als verbetering in positieve zin;-)
Veel plezier met het versturen van de kaartjes en geniet van jullie kleintje!

Patrick

Perfect!

Goede en snelle klantenservice

Linda

Mooie kaartjes, snelle service!

Shauni

TOP!
Hele mooie kwaliteit van kaartjes, makkelijk samen te stellen naar je eigen zin. Ook de enveloppen zijn super mooi!
We zijn heel tevreden met ons prachtige kaartje! Dit maakt ons...
TOP!
We zijn heel tevreden met ons prachtige kaartje! Dit maakt ons verhaal helemaal af! We krijgen ook alleen maar lovende reacties over hoe mooi het kaartje is maar ook over de kwaliteit!

Ook was de proefdruk super leuk om uit te pakken, een klein feestje voor mama en papa. Het was enorm leuk ingepakt! Bij de uiteindelijke bestelling van onze kaartjes ook een leuk cadeautje dat we meteen gebruikt hebben!

Dankjewel voor de goeie service!

Beste Shauni,
Bedankt voor de mooie review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!
Beste Shauni,
Wat een prachtig kaartje hebben jullie ontworpen zeg en wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent! Heel veel plezier met het versturen en geniet van Ferre!

Cindy

Leuke ontwerpen, gemakkelijk om te bewerken.

Gemakkelijk te ontwerpen.

Michaela

Erg goed!! Snelle service, ontzettend mooi kwaliteit en duidelijke website

Erg mooi materiaal

Christian

Mooie, nette templates, makkelijk om aan te passen

Marit

Supersnelle, eerlijke en prachtige service. Ik zou er zo opnieuw bij bestellen!

Snel antwoord
Goede kwaliteit

Beste Marit,
Beste Marit,
Heel fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de service. We hebben jullie heel graag geholpen voor nu en wellicht in de toekomst!
Geniet van jullie kleintje en veel plezier met het versturen van de kaartjes!