9.5/10
9.7/10
9.5/10

Prima eerste ervaring met dit bedrijf. Snelle levering en mooie kwaliteit.

Grote collectie, snelle levering

Geweldig! Fijn dat je tot 21.00 uur iemand kunt bereiken, ik ben goed geholpen, te woord gestaan en de levering is super snel. Een echte aanrader!

Bereikbaarheid tot 21.00 uur
Vriendelijk personeel

Gewoon geen enkele! Super tevreden!

Superfijn en snel uitstekend verstuurd!!

Rauke

Alles liep als een trein

Ruime keuze uit kaartjes.Mooi, dat een proefkjaartje mogelijk is en snelle afhandeling. Het kaartje zag er perfect uit.

Bij de keuze uit de kaarten zouden er wat meer keuzemogelijkheden mogen zijn bij "pensioen en verjaardag" samen.

Michelle

Snelle levering , goede service!

J Lohuis

Superorginele kaart gevonden welke zeer gemakkelijk te personaliseren was. Zeer veel mogelijkheden met tekst, opmaak en uploaden van foto’s . Echt mooi, divers en gebruiksvriendelijk programma. Een...

Gebruiksvriendelijk programma, snelle correcte levering, zeer goede klantenservice

14x14 cm afmeting bij kaarten

Marleen

Fijn bedrijf dat ook meedenkt, ik had een ontwerp scheef aangeleverd en Hipdesign nam contact met me op om te zorgen dat de kaartjes goed gedrukt werden! Ook fijn dat je bij de proefdruk alle...

Ze denken mee en de kwaliteit van de kaartjes is goed! Het pakketje waar de kaartjes in verstuurd worden is ook leuk.

Ik had zelf al een kaart ontworpen in Fotoshop en het plaatsen van de hele kaart is dan niet handig. Beter zou zijn dat als je een volledig ontwerp zelf maakt in een ander programma je de complete kaart kan uploaden zonder dat je moet stoeien met marges e.d.

Hier geboortekaartjes besteld

duidelijke prijs en product informatie

Het is een mooie kaart geworden precies wat we hadden gedacht .

Snelle levering.

Geen idee

Van Thuyne Anja

Heel leuke ontwerpen en correcte service. Er was een vergissing met het aantal omslagen maar die zijn ondertussen al onderweg