Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Chantal Henock

Voor de geboorte van ons zoontje zijn we op zoek gegaan voor een passend kaartje! De keuze voor Hipdesign was snel gemaakt! Super service en hulp voor het eventueel personaliseren van het kaartje....

Gerrie Klok

Goede duidelijke website met veel keus en mogelijkheden.
Minpuntje was dat ik 12,50 of 12,95 betaald had voor levering VOOR 13u en dat het pas om 14:15u afgeleverd werd.
Maar dat is...

Reactie hipDesign:

Beste Gerrie,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat je bestelling te laat bezorgd is. Dat spijt ons.

We hebben je bestelling op tijd verstuurd. Bij de postbezorging is het helaas niet helemaal goed gegaan.

Inmiddels hebben we hier per mail contact over gehad. Het bedrag dat je voor de next day delivery (extra optie) betaald hebt, hebben we inmiddels teruggestort op je rekening. Fijn dat je aangeeft erg tevreden te zijn over onze service.

Ik wens je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie kleine schat!

Hartelijke groet,
Pieter - serviceteam Hipdesign

Vera

Beste marije foutje van mezelf dus Hihi heb ze er gewoon in gedaan en dicht geplakt met plakband dus het is gelukt bedankt voorbode reactie

Snelle levering, goede kwaliteit

Vera heijnen

Snelle levering prachtig design alleen het kaartje paste niet helemaa in de envelop. Terwijl deze als 1 zijn besteld

Makkelijk je eigen ontwerp te maken. Had snel contact met het service punt toen het nodig wS

Lever de goede enveloppen bij de kaartjes

Reactie hipDesign:

Beste Vera,

Dank je voor je review en hoge score!
Daar worden we blij van. :-)

Wel erg jammer dat de kaarten niet goed in de enveloppen pasten. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalde.

Nu heb ik het even voor je uitgezocht.
Ik zie dat je zelf enveloppen vooraf hebt besteld. In dat geval kies je zelf handmatig het juiste formaat van de envelop, omdat die niet automatisch wordt afgemeten aan de bestelde kaarten (want die bestel je pas later).
Je hebt gekozen voor een verkeerd formaat, namelijk 14 x 12,5 cm. Een kaart van 13x13 cm past daar inderdaad niet in. Dan had je formaat 14x14 enveloppen nodig gehad.

Klopt het dat je hier intussen zelf een oplossing voor hebt gevonden?
Als wij nog iets kunnen betekenen hoor ik het natuurlijk graag.

Een heel fijne kraamtijd gewenst en alle geluk met jullie kindje! :-)

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign

Snelle levering en netjes.

NVT

NVT

Helemaal tevreden. Toen ik het kaartje iets wilde customizen werd ik via de chat en daarna ook goed geholpen.

Snelle service, met zowel de proefdruk als het leveren van de definitieve kaarten.

Eenvoudige manier van bestellen van mooie kaarten

Originele stoere kaarten

Ger Heuts

Zeer goede service en kwaliteit

Neemt contact op bij twijfel

Chantal Cobben

Super klantvriendelijk en behulpzaam.

Behulpzaam bij vragen

De datum op het kaartje kon niet worden veranderd. Telefonisch geregeld