9.5/10

Deborah

Super service, wij hadden ons geboorte kaartje zo goed als gereed staan moesten alleen nog wat aanpassingen gedaan worden na de bevalling. Onze kleine man is geboren op 31-12-2017 en wij hebben de...

Overzichtelijke website - Snelle levering

Misschien ligt dit niet aan Hip Design - maar wij ontvingen pas de mail dat het werd geleverd op 2 januari op t moment dat de kaarten al waren bezorgd. Na de bevalling natuurlijk geen drama, want je bent vaak al thuis als de kaarten besteld worden.

Zeer tevreden

Eerste ervaring met HipDesign en zeer tevreden. Mooie producten, gebruiksvriendelijke website, snelle levering en vriendelijke, goede service

Mooie producten en goede service

nee

Prima ervaring!

Snelle levering ondanks naderende feestdagen.

Nvt.

Natasja

Save the date kaarten besteld voor onze bruiloft. De proefdruk die wij ontvangen hebben zag er prima uit, met een pakketje met voorbeelden van enveloppen en papiersoorten. De uiteindelijke kaarten...

Yvette

Een super mooi geboorte kaartje bij HipDesign uitgekozen. Snelle & nette levering!

Eefje

Mooie kaartjes op mooi papier, snel geleverd

Mooie vormgeving. Keuze uit veel kleuren enveloppen. Sluitzegels voegen iets toe aan het kaartje

Hele mooie samenwerking met Oma Meijel Breit, maar dat was me niet opgevallen bij het bestellen van het kaartje. Misschien dat dit iets nadrukkelijker vermeld kan worden, dan kiezen misschien meer mensen voor deze kaartjes

Meerdere keren kaarten en proefdrukken besteld. Overzichtelijke website, goede voorbeelden en voldoende mogelijkheden om zelf je kaart te personaliseren

Snelle service, ook tijdens feestdagen!

Zeer tevreden. Snelle service!

Het is makkelijk om zelf een kaart te ontwerpen. Superblij met het resultaat. Veel positieve reacties gekregen.

Josine

Wij hebben geboortekaartjes besteld via de site. De snelle levering van de kaartjes is super. We hadden echter de enveloppen eerder besteld, samen met sluitstickers. Bij de levering van de...

Snelle levering van de kaartjes.

Bestellingen in zijn geheel versturen.
De mogelijkheid om opmerkingen erbij te zetten als je kaartjes besteld. Wellicht had in ons geval de fout nog hersteld kunnen worden.

Reactie hipDesign:

Beste Josine,

Bedankt voor je eerlijke review!
Mijn excuses dat je de sluitstickers niet gekregen hebt, ik kan me voorstellen dat dat een behoorlijke teleurstelling is. We hadden dit sneller voor je moeten oplossen.
Er ligt een verzoek bij onze afdeling Finance om het geld hiervan bij je terug te storten, dus dat komt eraan! Omdat je met eenmalige machtiging hebt betaald kan dit wat langer duren.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ons ook gerust bellen! Dat kost minder tijd dan mailen en dan heb je direct antwoord. We zijn op werkdagen tussen 9:00 en 21:00 bereikbaar op 085 - 043 80 04.

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign