Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Wij raden hipdesign zeker aan! Leuke kaartjes om uit te kiezen. Makkelijk aan te passen en mooie resultaat. We hebben leuke reacties gehad op onze geboortekaartjes.

Marion

Super tevreden.

Makkelijke site. Ideaal hoe je zelf je kaartje kan personaliseren. Elke kleur, tekst en plaatje kan je aanpassen/verschuiven.

S. Niks

Prima service, snelle levering, goede kwaliteit en heel fijn online programma om mee te werken.

Claudia wisse

Fijn en duidelijke werkwijze op de site, mooie kaart geworden!

Fijne service doordat ze ons een bestand van de voorzijde van de kaart wilde sturen voor een banner in onze photobooth op de trouwdag!

In 1 woord Super!

Zeer positief! Een echte aanrader!

Michelle Meeks

Zeer professioneel! Het resultaat van de geboortekaartjes was heel mooi en ondanks dat de bestelling naar Londen gestuurd moest worden had ik het produkt snel in huis. Bedankt!

Communicatie met personeel via email. Bovendien een enorm aantal producten beschikbaar van goede kwaliteit.

De kaartjes vielen per stuk duurder uit dan ik aanvankelijk dacht, afgaande op het prijsoverzicht.

Lisa

Persoonlijk, veel keuze en snelle levering. Zeer tevreden met het geboortekaartje van onze zoon.

Snel en persoonlijk!

Gewoon zo doorgaan!!

Goede website, overzichtelijk en makkelijk om zelf kaarten samen te stellen. Snelle levering.

Alles gekregen wat er beloofd werd, keurig proefdruk ontvangen, waarop ik precies kon zien wat ik nog wilde verbeteren. Na kleine aanpassingen de definitieve bestelling geplaatst. Alles op prachtig...

Ik vind de geboden mogelijkheden tot aanpassen van de standaard kaarten heel goed werken.

Bij de kaart die ik heb aangepast, stond er een cirkeltje om een cijfer heen, het duurde even voor ik doorhad dat dit geen eigenschap van het cijfer was, maar een los element dat je erbij kunt plaatsen.
Leg bij dit soort kaarten graag even uit dat omcirkeling van cijfers een los te plaatsen laagje is, en niet een eigenschap van het cijfer zelf (uiteindelijk heus wel gevonden natuurlijk).