9.5/10

Leuke producten, goede kwaliteit

Snel en makkelijk te bestellen. Originele producten.

Mooie designs - snelle service

snelle levering

Goede kwaliteit, snel en netjes geleverd.

Proefkaart zeer betaalbaar en bevatte ook andere papierafwerkingen ter voorbeeld.

In de editor zijn niet alle plaatjes beschikbaar waarmee een kant en klare voorbeeld kaart is opgebouwd.

Fijne ervaring.

Mooie kaartjes. Fijn dat er bij de proefdruk proefpapier mee verzonden wordt.

Geen tips.

Mijn ervaringen zijn heel goed. We kregen snel een proefdruk met voorbeeldkaartjes erbij van andere mogelijkheden, ook warden de uitnodigingen snel geleverd.

Er was een problem met de levering, waarbij het probleem waarschijnlijk niet bij HipDesign lag, toch hebben zij een nieuwe zending opgestuurd. Dat vonden wij geode service. We hebben daardoor toch op tijd nog onze uitnodigingen kunnen versturen.
Daarnaast vonden wij dat er veel mogelijkheden zijn om je eigen draai aan de kaart te geven.

Super bedrijf! Erg klantvriendelijk. Leuke extraatjes bij de bestelling. (Kaarten)

Bij bestellen van proefdruk krijg je kaartjes met verschillende kleuren en soorten papier. Erg fijn om nog te kunnen vergelijken.

Handig voor het zelf ontwerpen van mijn geboortekaartje.

Snel bezorgd, website werkt goed, fijn dat je proefkaartje kunt bestellen.

Klopt de tekst op het kaartje voor het printen. Bij een proefkaartje stond er een type fout in.

Informatie gevraagd over manier van bestellen, prima antwoord ontvangen.
Medewerker heeft geprobeerd om foto te optimaliseren. Goede service en levering.

Meedenkend team.
Snelle levering van de bestelling.

Snelle levering en goede service!