Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Jacqueline

Leuke ontwerpen, gemakkelijke software om de kaart te bewerken, snelle verzending

Automatisch opslaan van je ontwerp is fijn
Een lineaal in de ontwerp ook
Soms was het niet mogelijk om een voorbeeldfoto weg te halen, dan moest ik mijn foto eroverheen plakken

Thea Urselmann

Heel erg tevreden. Super snelle levering.
Helemaal top en zeker 5 sterren waard.

Makkelijk om een kaart te maken en supersnel. Ook veel voorbeeldkaarten wat erg fijn is als je zo creatief bent als ik (niet creatief dus). Zo hadden we tochbeen hele mooie kaart

Nadine

Snelle en keurige levering

Yasmina

Ik bestelde er mijn eigen ontwerp van trouwkaarten. De editor is heel gemakkelijk in gebruik, voldoende opties qua lettertypes, etc.

Snelle levering: de kaartjes kwamen heel snel toe. Perfect zoals gevraagd.
Mooie papierkeuzes: verschillende opties beschikbaar
Proefdruk: de mogelijkheid om een proefdrukpakketje te ontvangen is echt een meerwaarde

Ik kan niet meteen iets bedenken.

Hoogendijk

Super ervaring! En zeer tevreden.

Proefdruk besteld en kreeg daar bij een leuk envelopje met enveloppen in alle kleuren en alle verschillende kaart soorten. Erg slim! Daardoor toch de parelmoer kaart gedaan

Geen verbeter punten. Gewoon zo doorgaan.

Janet

Goede,snelle service

Goed te zien wat je doet

Nope

Heel betrouwbaar

Zeer snelle levering en kaartjes zijn makkelijk aan te passen naar eigen stijl het programma is heel gemakkelijk te gebruiken

Er zou een mogelijkheid moeten zijn om het logo van hipdesign te verwijderen wanneer je op de achterkant zelf nog iets plaatst. Oon al begrijp ik dat ze reclame willen maken.

Wouter

Zeer goed. Snel, duidelijk, vriendelijk.

2 a 3 kaartjes hadden helaas een lelijke streep op de bedrukking. Hier melding van gemaakt en daarop een zeer klantvriendelijke reactie ontvangen! Top!

Na de eerste proefdruk werden de volgende proefdrukken wel erg duur. En dat is jammer, want 2 jaar terug was dat niet het geval.

Thijs

Super netjes in het contact, goede aftersales (verkeerde envelloppen geleverd, maar binnen twee dagen werden deze netjes geleverd) en prachtige kwaliteit trouwkaarten:)! Volledig te personaliseren.

Service en kwaliteit

Zo doorgaan!

Nicole

Heel tevreden met de snelle levering! En het aanbod is onderscheidend en stoer.

Alles is te personaliseren en aan te passen

Doordat alles aan te passen is, is het soms even zoeken waar wat staat (bv een cijfer kan een afbeelding zijn ipv een te typen cijfer). Daarnaast is het bewerkscherm heel gevoelig, dus regelmatig verschuiven velden terwijl je dat niet wilt.