Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Jos

Zeer vriendelijk, stipte levering, kun je van op aan!!!

doen wat wordt beloofd

Meryl

Fijne en duidelijke website, snelle levering en klantvriendelijk team. Helaas werd wel de verkeerde envelop geleverd, maar dit werd netjes gecompenseerd.

Fijne site, persoonlijke benadering, servicegericht team, mooie producten!

Klant raadplegen als product niet leverbaar is of extra check op levering doen om fouten te voorkomen.

Beste Meryl,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees je verbeterpunt over de niet leverbare enveloppen. Bedankt voor je feedback, we zullen dit meenemen in onze volgende evaluatie!
Met...
Beste Meryl,
Bedankt voor je mooie review!

Annika

Fijne service! Ruime keuze en snelle levering! Onze kleine meid heeft een prachtig geboorte kaartje die ook nog eens uniek is. De persoonlijke aantekening bij je bestelling is fijn!!

Ruime keuze
Persoonlijke aantekening

SL

Positief!

Keuze en design opties

Spellingscontrole

Bianca

Snelle nette levering. Veel keuze en mooie producten.

Alles wat ik verwachtte er van is waargemaakt. Daarom 5 sterren.

Herman Vandenbussche

Zeer verzorgde en snelle bediening. Allen zou je op de kaarten teksten moeten kunnen kopiëren.

Afwerking keuzes snelle levring

In het leveringsadres meer opties voor adres : t o e v o e g i n g e n
bv nr 21 A busnummer 0201

Laura

Prima online site en bedrijf om kaarten te maken en te laten drukken en bezorgen

Goede after sales van Robin
Mooi product
Uiteindelijk alle kaarten volgens afspraak bezorgd

Wel bevestigingsmail op juiste moment (ma-di) sturen ipv 2 dagen later (Wo/do)
1 ster omdat daardoor leek dat de beloofde bestelling te laat zou komen en niet volgens belofte

Jammer...
Wel bevestigingsmail op juiste moment (ma-di) sturen ipv 2 dagen later (Wo/do)

Jammer dat in mijn wenstelefoontje op maandag ivm spoed niet iets meer effort werd gestoken. Het gaf mij het gevoel als een vd vele te zijn terwijl bij rouwkaarten ook spoed mogelijk i

Beste Laura,
Bedankt voor je eerlijke review.
Er was helaas een storing waardoor je de verkeerde informatie over je bestelling hebt ontvangen.
Gelukkig hebben we fijn contact gehad en...
Beste Laura,
Bedankt voor je eerlijke review.
Gelukkig hebben we fijn contact gehad en zijn de kaartjes op tijd geleverd voor jullie prachtige dag :)

j

Fantastisch

klantenservice, contact met design studio en snelle productie en verzending

verzendbevestiging

Beste J,
Bedankt voor je review!
Ik lees je verbeterpunt over de verzendbevestigingen.
Beste J,
Bedankt voor je review!
Ik lees je verbeterpunt over de verzendbevestigingen.
Weet dat je de status van je bestelling altijd kan terugzien in je eigen account onder het kopje 'bestellingen'.
Daarnaast mag je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen, wij staan voor je klaar :)
Mireille

Nellie

Goede en snelle service

Snelle en accurate service

Bij bestelling was niet duidelijk wanneer we het konden ophalen, de info die we kregen was anders dan wat vermeld stond op de site.

Beste Nellie,
Beste Nellie,
Bedankt voor je eerlijke review.
We hebben helaas een storing gehad waardoor de informatie over het ophalen van de kaarten niet kloppend was. Gelukkig hebben we hierover snel contact met elkaar kunnen hebben, zodat jullie de juiste informatie hebben gekregen.

Monica

Goede service, snelle reactie en mooie producten.

Snelle levering, snelle reactie op klantenservice, mooie producten.

We vinden de kaartjes prachtig, precies onze smaak, maar wel duur.