Lorena

Fantastisch!

Aanbod, hulp en vriendelijkheid

Geen tips!

Simone

Erg blij met de persoonlijke service. Een klein detail in de kaart werd opgemerkt en na overleg zelfs aangepast voordat de kaarten naar de drukkerij gingen. Helemaal top!!

Persoonlijke aandacht

Goeie service en geweldig mooie kaarten!

Service en materiaal

Marloes

Mooie kaartjes, netjes geleverd

Kaartjes zijn makkelijk naar wens aan te passen en te bestellen

Roxane

Voor de geboorte van ons tweede kindje hebben we geboortekaartjes besteld bij made for moments. Tijdens de zwangerschap was het geslacht een verrassing. We vonden op de site het perfecte kaartje... Voor de geboorte van ons tweede kindje hebben we geboortekaartjes besteld bij made for moments. Tijdens de zwangerschap was het geslacht een verrassing. We vonden op de site het perfecte kaartje voor een jongen. Hetzelfde kaartje maar dan meer voor meisjes konden we niet vinden. Na contact met de dames van Made for moment, hebben zij geheel kosteloos ook een meisjes variant ontworpen. Dit vonden wij een super fijne, persoonlijke service! Na de geboorte waren de kaartjes makkelijk aan te passen en hebben we ze snel ontvangen na de bestelling. Erg goede service!

Het persoonlijke en makkelijke contact, onze vraag werd snel en zeer professioneel opgepakt en het resultaat was boven verwachting.

Geen verbeterpunten

Janneke

Zeer snelle levering, afdruk van het kaartje was zoals we in gedachten hadden, zelfs zonder proefdruk!

Mooie collectie. Kaartje is gemakkelijk aan te passen en het is duidelijk inzichtelijk hoe het kaartje wordt. Hele snelle levering, namelijk ongeveer 21 uur van bestelling tot bezorging.

Bij ons gekozen kaartje staat bij de omschrijving: 'mooi op oud-hollands papier...'.
Echter geldt voor deze papiersoort een toeslag. Dat staat indirect wel in de prijscalculator onder 'formaten en prijzen', maar niet bij de informatiesymbooltjes bij 'formaten en prijzen', ik had dat eerst dus niet gezien. Ik zou dit duidelijker/vaker vermelden, nu kwam ik er met bestellen pas achter. Ik heb overigens een andere papiersoort zonder toeslag gekozen, waarbij het kaartje ook erg mooi bleek.

MM

Super

Mooie ontwerpen die je zelf aan kan passen

Snellere levering! Zaterdag besteld, woensdag kaartjes pas binnen. Dat vond ik echt een grote minpunt.

Evert

Uitstekend

Alles is overzichtelijk op de site. En de prijs is oke.

Tessa

Goed geholpen met proefkaartjes, enveloppen, geboortebord en de kaartjes.

Snel antwoord en levering

Ik kon nergens vinden hoe je los enveloppen besteld. Dit mag duidelijker naar voren komen.

Marjolein

Prettig

makkelijk ontwerpen/aanpassen

centreer lijn bij geselecteerde objecten op de aan te passen pagina