9.5/10

Anke

Super goeie ervaring! De proefdrukken kwamen snel en zagen er goed uit, en met bestellen toen er wat problemen waren (ik kon niet bestellen) kwam er prompt een reactie. De uiteindelijke...

De selectie en aanpassingsmogelijkheden en de kwaliteit van de kaarten.

Zondag is geen besteldag en dus werkt de bestelling niet als je zondag als leverdatum aangeeft (De datum was automatisch geselecteerd)

Voldoende keuze uit hele leuke kaartjes. Makkelijk te bewerken naar eigen wens. Snel thuisbezorgd! Top, erg blij met het eindresultaat!

Eigenlijk kan ik alleen maar SUPER zeggen. Mails werden snel beantwoord en zelfs kaartjes aangepast als we het zelf niet meer wisten.

Nadat ons dochtertje was geboren kregen we nog een super lief cadeautje! Zo persoonlijk

Ga zoo door !

Annemiek

Goede en snelle levering. Programma op de computer makkelijk te gebruiken.

Makkelijk en duidelijk programma

Sybesma

Top service! Kaartje wordt goed nagekeken en na constateren van een foutje wordt er een mailtje gestuurd. Kaartje wordt gelukkig niet klakkeloos gedrukt.

Goede service. Kaartje wordt goed nagekeken en na constateren van een foutje wordt er een mailtje gestuurd. Kaartje wordt gelukkig niet klakkeloos gedrukt.

Misschien ipv mailen telefonisch contact zoeken? Dan is het nog sneller aangepast en geen kans dat mail niet gelezen wordt.

Ronald Litjens

Erg goed, duidelijke site, snelle levering, goede kwaliteit en leuke extraatjes!

Zie boven.

Nee, was echt super!

Gemakkelijk te vinden op Google, goed assortiment kaarten.

Snelheid en gemak

Babette

Snelle levering en telefonisch goed geholpen

Snelle levering, goed bereikbaar

Als je op bestellen drukt, zou het handig zijn dat het ontwerp automatisch op deze wijze wordt opgeslagen.

Gebruiksvriendelijker maken van t ontwerpprogramma

Fleur

Geboortekaartjes. Wat een super bedrijf! Toen we het originele ontwerp niet zo geweldig vonden hebben ze er speciaal voor ons een ander ontwerp van gemaakt! Hierdoor hebben wij onze ‘droom’...

Denkt mee met de klant

Was prima voorelkaar