Marieke

Zeer prettig

Net even anders dan de andere webshops

Niecky84

Goed.

Snelle levering, mooie voorbeelden.

Jan

Uitstekend, de site werkt prima en de afhandeling van het bedrijf is keurig en snel.

goede site, nauwkeurig en vlotte levering

Saida Den Heijer

Overzicht pagina website

Ik heb een klacht omtrent de geboortekaartjes. Slechte kwaliteit papier. Ik vind dit niet kunnen, hele witte rand bij het dubbel vouwen van het kaartje.

Jamie

Goed!

Mooie overzichtelijke site

Filters op de website

Beste Jamie,
Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te lezen dat je onze site mooi en overzichtelijk vindt :-)
Ik lees ook als tip 'filters op de website'. Daar ben ik heel...
Beste Jamie,
Ik lees ook als tip 'filters op de website'. Daar ben ik heel nieuwsgierig naar! Zou je deze tip willen toelichten? Je mag me mailen naar studio@madeformoments.nl t.a.v. Birre (FBC). We leren heel graag van je feedback!

Stéphanie

Fijne samenwerking, we kregen steeds vlug antwoord. Ook bij onze klacht werden we snel en correct geholpen.

Je krijgt vlug reactie.

Levertijden naar België. Bij ons heeft het uiteindelijk 5 werkdagen geduurd.

Frimann Thea

Bought cards for my son and daughter birth announcements, very pleased with the results and quality of the cards! Have received so many compliments.

Really enjoyed using the card editor, was very easy to use and be creative. A lot of great templates already to choose from and then add your own personalisation is great!

None that I can think of

Dick

Gemakkelijk om een mooie lay out te maken. Voldoende mogelijkheden voor vormgeving. Alleen het aantal kaarten klopte niet ( drie te weinig).

Overzichtelijk

Aantal van de bestelde artikelen goed natellen.

Beste Dick,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Beste Dick,
Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Ik lees dat er te weinig kaartjes zijn geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je hier contact over hebt gehad met mijn collega en zij heeft direct nieuwe kaartjes toegestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Anneke

Goeie service, prachtig eindresultaat

Veel keuze en mogelijkheden

Spoedlevering bij geboortekaartjes

Beste Anneke,
Bedankt voor je 10/10 review! Wat een mooie woorden, dankjewel :-)
Beste Anneke,
Bedankt voor je 10/10 review! Wat een mooie woorden, dankjewel :-)
Ik lees als tip dat je graag de keuze zou willen hebben voor spoedlevering bij de geboortekaartjes. Dit is mogelijk bij reguliere kaartjes. Voor onze kaartjes met bijv. folie of op hout, hebben wij een langere productietijd nodig en is de levertijd dus ook iets langer. Helaas kunnen we dit proces niet versnellen.

Melike

Zeer goed

zeer kwalitatief
Professioneel
Veel mooier dan op website

Enigste verbeterpunt is: trage levering