9.5/10
9.7/10
9.5/10

anonymous

Positief

Persoonlijke uitnodiging makkelijk te maken

Niet

Saskia Wigman

Super er ervaring! Snel geleverd, hele goede kwaliteit! Erg blij mee! En de editor op de website werkt erg goed, zelfs vanaf je telefoon; heel gebruiksvriendelijk.

Goede kwaliteit, snelle levering, fijn programma om je kaartjes te personaliseren.

Geen. Alles was naar wens!

Will Vanderheyden

Enorm positieve ervaring vanaf het aanklikken van de website toten met de opening van de box bij levering. In één woord: "AF"

Mogelijkheid om proefdruk te bestellen tegen een belachelijk lage prijs, vragen ons af hoe ze het doen! Eenvoudig programma om de drukwerken aan te maken. De originele manier van verpakken en verzenden. De communicatie. Prijs-kwaliteit... Alles dus!

Geen enkel

Kelly

Een fijne website waarop het kaartje gemakkelijk bewerkt kan worden naar eigen wens. Zo heb ik zelf ons geboortekaartje ontworpen met gemak! Ook fijn dat er bij de proefdruk een setje...

De verschillende mogelijkheden voor je kaart! Ook de folie print is erg gaaf. Dit hebben nog maar weinig bedrijven.

Geen. Ben zeer tevreden.

Karlijn

Ik heb meerdere proefdrukken en uiteindelijk het definitieve geboortekaartje van mijn zoon besteld

Mooie ontwerpen, makkelijke website

Karina Z

Super

Snelle reactie

Rosalie haakma

Snelle reactie terug, werd meegedacht en prachtig resultaat.

Meedenken en kwaliteit van de kaartjes

Wij hadden voor een spoedlevering gekozen en hier extra voor betaald. Helaas waren wij tijdens de bezorging niet thuis en kon de bestelling niet bij de buren worden afgegeven omdat er getekend moest worden voor het pakketje? Als we dat vooraf hadden geweten hadden we dat niet hoeven te doen dus dat was erg jammer. Hierdoor konden wij 1 dag later pas de kaartjes ophalen bij een service punt.

Van den Berg

Uitstekend, mooie ontwerpen en snel geleverd.

Mooie ontwerpen, veel keuze om te personaliseren

Op staaltjes met de envelopkleuren vermelden welke kleur het is.

hanne vienne

Goed!

transparant, vlotte levering, bestelling in orde

niet echt iets op te merken