Barbara

Amai super handige website en mega goede klantenservice. Ongelooflijk content!

Klantvriendelijkheid, vlotte website en programma

Zou super zijn mocht ook zo stickers voor op doopsuiker te plakken mogelijk zijn om te bestellen en magneten

Henrieke de Graaf

Top!

Top

Annemieke

Snelle service, mooie kaartjes

Snelle service

Maak er voor de ouders een cadeautje van om te ontvangen. Toch een bijzonder moment

Fee Bregman

Zeer open communicatie. Goed bereikbaar en snelle service!

Bereikbaarheid, meedenkendheid en flexibiliteit.

Niet na deze super ervaring.

April

Prettig contact over design gehad, zowel kaartjes en geboortebord.

Snel contact, zelf ontwerpen

Levertijd van de geboortekaartjes met folie was erg lang voor 65 stuks, toen we nog 20 stuks bijbestelde kon het opeens wel in 2 dagen.

Maartje

Snelle bezorging. uitgebreid in de mogelijkheden. Goede kwaliteit.

Zie hierboven

Femke

Leuke kaartjes, flexibel met de ontwerpen, snelle respons

Flexibel wat betreft aanpassen van t ontwerp. Uitgebreide proefdruk

Sluitzegels ook een onderdeel van de verzendservice laten zijn
Meer elementen toevoegen die men zelf toenkan voegen

Reactie Made for Moments:

Beste Femke,
Bedankt voor je mooie review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de kaarten en onze service :-)
Ik lees ook je tips betreft de verzendservice, die neem ik...
Beste Femke,
Ik lees ook je tips betreft de verzendservice, die neem ik mee in onze ontwikkelingen. Dankjewel!
Groet, Birre | Made for Moments

Carmen

Ik heb de werkzaamheden met Made for Moments erg goed ervaren. Het trouwkaartje heb ik na eigen invullen goed kunnen bij stijlen en kreeg snel reactie op de vraag om enkele elementen in goud folie... Ik heb de werkzaamheden met Made for Moments erg goed ervaren. Het trouwkaartje heb ik na eigen invullen goed kunnen bij stijlen en kreeg snel reactie op de vraag om enkele elementen in goud folie verwerken. Zelfs toen ik een foto had gemaild met een natte envelop na verzenden. Werd hier direct heel prettig adequaat op gereageerd. Dus kan zeggen dat ik dit een fijn bedrijf vind met een goed uitgebreid eigen stijling mogelijkheid.

(p.s. excuses voor mij Dyslexie )

snel reageren en een goed programma om je kaartje naar wens te maken

niet echt met Made for Moments, maar als je de kaartjes verstuurt per post. Kan dit soms wat rommelig aankomen door PostNL.

Irma

Zeer tevreden. Hulp per mail waar nodig en een snelle reactie. Ondanks een drukfout in een aantal van de kaartjes, welke meteen werd opgelost door zending nieuwe kaarten ben ik zeer tevreden.

Snelle reactie per mail

Verpakking leuker aankleden van binnen. Nu alleen een saaie doos met het kaartje voorop erin, dit viel me enorm tegen.!
Bij bestellen proefkaarten en bij eerdere bestelling geboortekaartjes...
Bij bestellen proefkaarten en bij eerdere bestelling geboortekaartjes (eerdere zwangerschappen) zag dit er veel leuker uit.

Reactie Made for Moments:

Beste Irma,
Bedankt voor je review. Fijn dat we hier per mail nog contact over hebben gehad en dat je aangaf erg blij te zijn met onze service!
We zullen je feedback meenemen in onze...
Beste Irma,
We zullen je feedback meenemen in onze ontwikkelingen.
Groet, Claudia | Made for Moments

Rob

Het ontwerpen van het kaartje ging heel eenvoudig, bij de proefdruk kregen we een hele serie staaltjes om bv kleur, papiersoort en envelopkleur te bepalen. En alles werd vlot en netjes geleverd.

Snelle levertijd, goede communicatie en ruime keuze aan mogelijkheden.