Y

Keurig advies en levering op tijd

Prima geregeld

Margreet

Ik heb trouwkaarten en een welkomsbord bij dit bedrijf besteld. Ik ben zeer tevreden.

Komen afspraken na, snelle reactie, snelle levering, perfect geholpen bij vragen, ruime collectie in soorten kaarten, zeer divers. Perfect!

Geef bij (het bestellen van) een welkomsbord aan dat er geen houder/ezelspoot aanwezig is (dus dat het alleen om het bord gaat wat op forlex wordt gedrukt). Hier had ik niet op gerekend en moest ik... Geef bij (het bestellen van) een welkomsbord aan dat er geen houder/ezelspoot aanwezig is (dus dat het alleen om het bord gaat wat op forlex wordt gedrukt). Hier had ik niet op gerekend en moest ik er nog apart bijkopen.

Pim

Top service, snel en correct!

Goede user interface + snelle levering

Mandy

Goed!

Makkelijk ontwerpen en bestellen, is snel geleverd.

De kleuren vermelden op de kleuren briefjes bij de proefdruk. En ook die kleuren online een naam geven zodat je zeker weet dat je de goede kleur hebt gekozen.

Monique Noort

Uitstekende service! Hele snelle levering, mega leuk pakketje thuisgestuurd met allerlei samples. Heel erg mooi en prettig!

Kwaliteit product, levering, snelheid, laagdrempeligheid website

Heb ik eigenlijk niet

Willeke

Mooi geboortekaartje

Fijne website voor het aanpassen van het gewenste kaartje.
Duidelijke info
Snelle levertijd

Track and tracé van bestelling kon ik alleen via mijn account op jullie site inzien. Ik verwachtte eigenlijk een mail met track and tracé. Misschien hebben meer klanten die verwachting, maar... Track and tracé van bestelling kon ik alleen via mijn account op jullie site inzien. Ik verwachtte eigenlijk een mail met track and tracé. Misschien hebben meer klanten die verwachting, maar uiteindelijk alles in orde en snel geleverd!

jan

Alles ging vlot!

Mooie uitvoering zoals gewenst.

Zelf wel verkeerde keuze gemaakt inzake kleur enveloppe.

Cynthia

Erg tevreden over de kaartjes maar niet over de sluitstickers

Snelle service, mooi resultaat (kaartje)

Sluistickers glanzend verwacht, zie omschrijving op website: goudlook. Dit was geen goudlook maar geelkleurig. Als ik dat had geweten dan had ik voor andere stickers gekozen..

Sharon

Allereerst was de proefdruk al supervolledig met alle mogelijke kleuren en materialen meegeleverd zodat we evt. nog wat aanpassingen konden doen voor het definitieve kaartje. Alle materialen hebben... Allereerst was de proefdruk al supervolledig met alle mogelijke kleuren en materialen meegeleverd zodat we evt. nog wat aanpassingen konden doen voor het definitieve kaartje. Alle materialen hebben we bewaard want een volgend kaartje bestellen we zeker weer bij Made for you, zo tevreden zijn we over het resultaat! ?

Kwaliteit, mogelijkheden in ontwerp, de levering.

De mogelijkheid om evt. nog wat te wijzigen nadat je besteld hebt zou fijn zijn geweest ( ik had misschien toch het lettertype nog iets groter gewild, maar dat had ik ook eerder kunnen bedenken ;-)... De mogelijkheid om evt. nog wat te wijzigen nadat je besteld hebt zou fijn zijn geweest ( ik had misschien toch het lettertype nog iets groter gewild, maar dat had ik ook eerder kunnen bedenken ;-) ). Want eigenlijk is het ook wel heel fijn dat jullie zo snel met de bestelling aan de slag gaan..!

AS

Via Made for Moments geboortekaartjes gemaakt en besteld. Handige website, proefdrukpakket was heel bruikbaar en de proefdruk en uiteindelijke kaartjes werden snel geleverd!

Snelle levering, handige website om een eigen ontwerp te maken. Veel keuzemogelijkheden.

Aantal bestelde kaartjes en aantal enveloppen kwam niet overeen.