9.5/10
9.7/10
9.5/10

Overzichtelijk en makkelijk kaartjes bestellen. Snel geleverd en met zorgvuldigheid ingepakt, mijn complimenten!

De manier waarop de kaartjes zijn verpakt, dit is met zorgvuldigheid gedaan.

Geboortekaartjes

Snelle levering, hele goede service, vriendelijke communicatie!

Zeer prettige ervaring. mooie website welke goede informatie en mogelijkheden bied.

prima communicatie en men denkt graag mee

Goede kwaliteit en snelle levering. Ik kon precies het ontwerp maken dat ik in mijn hoofd had! En het was ook nog eens super snel geleverd!

Super snelle levering. De kaarten werden gedrukt en verstuurd. En de volgende dag had ik ze al in huis

Kimberley

Snelle levering , mooie kwaliteit , goede prijs!

De service bij de proefdruk , dat alle mogelijkheden qua papier en enveloppen mee wordt gezonden

Stephanie Kroon

Makkelijk zelf ontwerpen en bewaren. Ideaal dat ik na de geboorte van m'n dochter alleen nog de datum, tijd en gewicht hoef aan te passen. Kaart zondag afgemaakt en maandag sl geleverd.

Ontwerp opslaan

nee

Emma

Snelle reactie bij vragen, geen logo van het bedrijf op het kaartje wat het echt eigen maakt en niet voelt als extra promotie materiaal. Leuke en veelzijdige keuzes om het helemaal eigen te maken!...

Snelle reactie bij vragen. Geen logo/site op het kaartje zelf

Misschien een proefpakket prijsje zodat je wat meerdere opties tegelijk kan bekijken van je ontwerp. Nu had ik in totaal 4 proefdrukken en was ik daar al 20 euro voor kwijt.

Breed aanbod, goede kwaliteit. Snelle levering