11946 beoordelingen

Super

Kwaliteit

An

TOP!

Alles verliep vlot en gemakkelijk

Nanouk en Casper

Onze eigen kaarten ontworpen, ging heel makkelijk. Veel aandacht voor service.

Proefdruk met alle opties erbij.

Logo van Made for moments, heb ik liever niet op de kaart, ben wel bereid daar meer voor te betalen.

Saskia

Ervaring met Made for Moments was zeer prettig ervaren. Het heeft mij geen beperking gegeven met het maken van persoonlijke kaart. Dat maakt het zo tof om met Made for Moments prachtige... Ervaring met Made for Moments was zeer prettig ervaren. Het heeft mij geen beperking gegeven met het maken van persoonlijke kaart. Dat maakt het zo tof om met Made for Moments prachtige eindresultaat te boeken!

Omgaan met Made for Moments is zeer prettig. Je wordt "begeleid" om samen een mooi kaart te ontwerpen.

Alicia

Goede kwaliteit, goede levering en goede communicatie.

Mooie kwaliteit, bij het bestellen van mijn proefkaart gelijk alle papiersoorten en enveloppe kleuren erbij gekregen. Erg fijn!

Ik vind het jammer dat het zo omslachtig is om het logo weg te laten.

Anne-Marie

Best goed. Vooral de klantenservice. Programma om de kaart te maken vond ik erg onhandig en ik ben toch best handig met computers

Daarnaast ging het uploaden van de addressenlijst niet....

Daarnaast ging het uploaden van de addressenlijst niet. Er werd geen duidelijke reden gegeven. Alleen een error

Snel. Mooie kwaliteit. Veel keuze.

Zie boven. Uploaden addressenlijst. En het maken van de kaart. Beiden lastig

Nieke

Super goede service is

Super goede service, klantvriendelijk, denken en helpen mee! Echt top!

Er liep een streep (foutje) door een aantal van m’n geboortekaartjes, dat is jammer!

Thyrsa

Super mooie kaarten !

Goede kwaliteit

Heb ik niet

Maartje

Wij hebben de save the date kaarten besteld bij Made for Moments.

Bij de proefdruk krijg je samples mee van de soorten papier en de kleuren van de enveloppen. Ook het online programma om de kaarten mee aan te passen is gebruiksvriendelijk en werkt goed.

Wij kregen bij de proefdruk meer keuzes in de kleuren van de enveloppen dan toen we de uiteindelijke kaarten gingen bestellen. Wellicht dat deze kleuren uit het assortiment gehaald zijn, dat vonden... Wij kregen bij de proefdruk meer keuzes in de kleuren van de enveloppen dan toen we de uiteindelijke kaarten gingen bestellen. Wellicht dat deze kleuren uit het assortiment gehaald zijn, dat vonden we wel erg jammer.
Verder zou het misschien leuk zijn om pakketten aan te bieden, mogelijkheden om een save-the-date kaart, de uitnodiging, bedankkaartjes, menukaarten, naamkaartjes, bruiloftsbord en bijv. posters te combineren in dezelfde stijl. En als je dan meerdere producten besteld dat je wellicht een terugkom korting kan krijgen of iets dergelijks.

C.J. Bakker

Mooie website met vele voorbeelden van kaarten. Zeer gebruiksvriendelijk en mooie afdruk met veel keuzemogelijkheden. Al met al een prima manier om persoonlijke kaarten te maken voor een redelijke... Mooie website met vele voorbeelden van kaarten. Zeer gebruiksvriendelijk en mooie afdruk met veel keuzemogelijkheden. Al met al een prima manier om persoonlijke kaarten te maken voor een redelijke prijs.

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website met de mogelijkheid om zelf creatief persoonlijke uitnodigingen te maken

De mogelijkheid inbouwen om na het aanmaken van de kaart deze vergroot te kunnen zien.