Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Marco

Mooie collectie en snelle levering

Brede collectie en gemakkelijk persoonlijk te maken

Ik weet niet of het technisch kan maar het tekstgedeelte is lastig terug te halen/zichtbaar te maken.

Sanne

Prachtige geboortekaartjes! Super blij mee!

Super kwaliteit

Joanne

Helemaal goed!

Makkelijk te ontwerpen, duidelijke website en communicatie

Jeanine

Snelle levering en makkelijke software

Snel, makkelijk, duidelijk

Wendy

Fantastische service, super goed geholpen via de mail met mijn vragen die ik stelde.

Snel antwoord. Duidelijk bestelsysteem. Goed overzicht. Handig adresboek.

Niets

Burger

Een echte aanrader!

Met aandacht ingepakt

Kaarten waren krom, wellicht mogelijk om ze te persen?

Beste Burger,
Beste Burger,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ook lees ik je punt over de kaarten die krom waren. Ik kan geen contact met ons vinden destijds over de kaartjes, weet dat wij ook bij dit soort dingen graag contact met je hebben en naar een eventuele passende oplossing willen kijken.
Ik zal je feedback meenemen!

Kim

Erg fijn en snel geholpen door Ellen bij het ontwerpen

Hulp bij ontwerpen

Tineke

Super tevreden

Goede service, snelle levering, mooi assortiment, goede kwaliteit

Kelly

Leuk ontwerp!

Klantgerichtheid en snelle aanpassingen in account

De houten kaarten zijn teleurstellend: duur, het lettertype in jullie eigen voorbeelden komen niet mooi uit, je hebt meerdere proefdrukken nodig, lelijke grote ronden op de kaart... Dezelfde kaart... De houten kaarten zijn teleurstellend: duur, het lettertype in jullie eigen voorbeelden komen niet mooi uit, je hebt meerdere proefdrukken nodig, lelijke grote ronden op de kaart... Dezelfde kaart op papier is wel een topper (en goedkoper)!

Teveel gelijkaardige mails. Ook al is het concept gekozen krijg je nog veel (bijna gelijkaardige?) mails over jullie producten terwijl dit niet meer nodig is

Beste Kelly,
Beste Kelly,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ook lees ik je tips over de houten kaartjes, dit is een natuurproduct en daarom is elk kaartje op hout echt uniek. Wat betreft de mailtjes, je kan aangeven in je eigen account dat je geen andere e-mails van ons wil ontvangen! :)
Ik neem je feedback mee naar onze volgende evaluatie!
Wilma

Niels

We hebben al een paar bestellingen geplaatst bij Made For Moments en telkens hebben we zeer mooie kaartjes ontvangen! Echt knap vakmanschap!

Mooie ontwerpen, super kwaliteit

Ontwerptool is niet zo handig voor naamkaartjes. Misschien iets voorzien zodat alle namen automatisch netjes in het midden van het kaartje staan.

Beste Niels,
Bedankt voor je mooie review!
Beste Niels,
Bedankt voor je mooie review!
Ook lees ik je tip over het ontwerpen van de naamkaartjes. Dit is nog een vrij nieuw product en tips zijn altijd welkom. Wij zijn er mee bezig om dit zo gemakkelijk mogelijk te kunnen bewerken en ontwerpen!
Ik neem je feedback zeker mee voor een volgende evaluatie!