Levertijd

Paape BV Overveen

Voordelig en goede kwaliteit. Staan altijd open voor speciale bestellingen. Staat het niet op de webshop gewoon even bellen of mailen en het wordt geregeld. Ook het keuren op locatie verzorgen... Voordelig en goede kwaliteit. Staan altijd open voor speciale bestellingen. Staat het niet op de webshop gewoon even bellen of mailen en het wordt geregeld. Ook het keuren op locatie verzorgen kunnen ze verzorgen.

Snelle levering en goede service

NV Welec

NA ZORG IS =?????

BottleX Private Label Manufacturing

Ben niet tevreden mbt laatste order een artikel vergeten, waar wij zelf achteraan moesten. ook was er een artikel beschadigd, moesrten we zelf terugsturen, veel acties op alles om één order af te... Ben niet tevreden mbt laatste order een artikel vergeten, waar wij zelf achteraan moesten. ook was er een artikel beschadigd, moesrten we zelf terugsturen, veel acties op alles om één order af te ronden, dat legt beslag op kostbare tijd. Ik ga er van uit dat het goed wordt afgerond de medewerker leek me kundig en vriendelijk.

RIFCO BV

Wij zijn super geholpen, en zeer kundig advies gekregen.

SRM WORX

Jazeker, het tefonisch contact verliep super en er werd probleemoplossend gehandeld.

vdH Phoenix

Snel, correct en zeer klantvriendelijk