Tanja

Zeer tevreden

Snel en makkelijk te maken en te bestellen

Tamara

Super goede telefonische klantenservice!

Ik vond het erg jammer dat ik op woensdag m’n kaartjes had besteld en dat deze pas zondag werden bezorgd

Simone

Hele goeie service en zeer te vreden met de mooie kaartjes

snelle service

geen tips

Daniëlle en Chris

Heel tevreden, een mooi kaartje.
En super handig dat je een adresboek kan invoeren om ze rechtstreeks te laten versturen. Ook is de klantenservice goed bereikbaar op kantoortijden!! Heel tevreden, een mooi kaartje.

Ze blijven vinden wij wel vrij prijzig, maar alles is wel top geregeld en echt een mooi kwaliteit kaartje.

Goed bereikbaar bij vragen!

Prijs bij grotere afname.

Mark

Zie boven

Nvt

Robbert

Erg goed!

De ontwerpen zijn volledig aan te passen.

Nee

Am

Prima en snelle levering

Kaartjes zijn mooi en snel bezorgd

Merle

Helemaal prima, snelle service en alles heel helder. Bestelling kwam precies overeen met voorbeeld.

Mooi geleverd

Niets

Cherr

Goede service, mooie kwaliteit kaarten

Geboortekaartjes en alle verjaardagkaartjes hier besteld. Telkens opnieuw erg tevreden over de kwaliteit. Ook het feit dat je kaart nog wordt gecontroleerd op spelling, vind ik erg netjes! Geboortekaartjes en alle verjaardagkaartjes hier besteld. Telkens opnieuw erg tevreden over de kwaliteit. Ook het feit dat je kaart nog wordt gecontroleerd op spelling, vind ik erg netjes!
Kortgeleden bestelde ik een proefdruk voor een fotokaart. Helaas kwam de foto niet mooi uit (te donker) Ik heb toen contact gezocht en er werd meegedacht aan hoe dit opgelost kon worden. Een medewerker van Hierbenik heeft de foto belicht waarna ik al snel een nieuwe proefdruk kon bestellen. Die proefdruk was helemaal goed dus kon ik ook de andere kaarten bestellen, waar ik wederom erg leuke reacties op heb ontvangen. Zeer tevreden!

Bestellen op werkdagen voor een bepaalde tijd worden diezelfde dag nog in productie genomen, maar niet diezelfde dag nog verstuurd. Daardoor ben je dan al 2 dagen kwijt voor je bestelling geleverd... Bestellen op werkdagen voor een bepaalde tijd worden diezelfde dag nog in productie genomen, maar niet diezelfde dag nog verstuurd. Daardoor ben je dan al 2 dagen kwijt voor je bestelling geleverd wordt.
Wellicht is dit iets teveel gevraagd, maar zou het gehele proces wel iets versnellen. Ook wetende dat er natuurlijk altijd vertraging kan oplopen bij de bezorgdienst.