Vakkennis Bouwkundige

Rob Ewalds

Prima samenwerking: snelle response, attente en heldere communicatie.

Grondige inspectie, geeft prima inzicht in zaken die we even moeten oppakken. Keurig rapport, voorzien van foto's. Prima naslagwerk voor als we de woning straks in bezit hebben.

Reactie Het Inspectiehuis:

Onze hartelijke dank voor de tijd die u heeft genomen. Namens het gehele team wensen wij u alvast heel veel woongenot in de nieuwe woning.

Prima bedrijf. Snel contact, goed geleverd wat ze beloofd hebben. Goedkope combi-deal bouwkundige keuring + taxatie

Snel contact.
Goed geleverd wat ze beloofd hebben.
Goedkope combi-deal bouwkundige keuring + taxatie

Ze hadden even van tevoren kunnen aangeven wat de verwachtte 'levertijd' is van de keuring / taxatie

Michael Timmers

Er was iets fout gegaan bij de planning van het inspectiehuis, maar dit werd keurig snel opgepakt waardoor de bouwkundig inspectie door kon gaan. Met de inspecteur de ronde meegelopen die mij toen... Er was iets fout gegaan bij de planning van het inspectiehuis, maar dit werd keurig snel opgepakt waardoor de bouwkundig inspectie door kon gaan. Met de inspecteur de ronde meegelopen die mij toen al prima op de aandacht punten wees.

Nee, was gewoon goed.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review.

Wij hebben een deskundigen onderzoek laten verrichten ivm scheurvorming in het huis, gebaseerd op specifieke vragen van onze kan

Maken van afspraak ging makkelijk en ook over de uitvoering van het onderzoek en rapport zijn wij zeer tevreden (duidelijkheid / doorlooptijd / vriendelijkheid).

Prettige ervaring met bouwinspecteur

Duidelijke info en afspraken

RB

Efficient snel vakman

Snel
Efficiënt
Vakman
Goedkoop

Nee, misschien een paar kilometer verhuizen zodat hun ook mogen taxeren in leiden!

Positief. Het inspectiehuis was er snel en heeft ons goed geholpen

Snelheid en deskundigheid

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review

Snel en duidelijk

snelle communicatie

Goed, duidelijk

Snel een afspraak mogelijk

Ingrid Sitskoorn

Hele positieve ervaring. Na mijn online aanvraag kreeg ik meteen een telefonische reactie en werd een keuring op korte termijn ingepland . Alles keurig bevestigd per email. De technische keuring was... Hele positieve ervaring. Na mijn online aanvraag kreeg ik meteen een telefonische reactie en werd een keuring op korte termijn ingepland . Alles keurig bevestigd per email. De technische keuring was zeer uitgebreid en werd vakkundig uitgevoerd. Veel uitleg en belangrijke informatie. Ik ben zeer tevreden.

Snel reageren en schakelen.

Geen verbeterpunten. Ga zo door!!