Vakkennis Bouwkundige

Snel een afspraak, kundige inspecteur en snel een rapport in de mail. Dik tevreden!

Zie hier boven. Het was makkelijk om contact te maken, de afspraak was snel geregeld. De inspecteur heeft kennis van zaken en 3 dagen later een uitgebreid rapport.

Geen tips, beter kon het niet wat mij betreft.

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens alle medewerkers willen wij u hartelijk bedanken voor de review en wensen u alvast heel veel woongenot in de nieuwe woning.

Wij hebben een bouwkundige keuring laten uitvoeren.

De persoon die kwam keuren gaf ons goede inzichten over de woning. Hij kwam ook met tips en zaken die beter zouden kunnen, de verkopend makelaar kon die punten direct opnemen en aan zijn cliënten... De persoon die kwam keuren gaf ons goede inzichten over de woning. Hij kwam ook met tips en zaken die beter zouden kunnen, de verkopend makelaar kon die punten direct opnemen en aan zijn cliënten doorgeven zodat er direct actie ondernomen kon worden.

Nvt

Reactie Het Inspectiehuis:

Kijk, hier doen we het allemaal voor :). Hartelijk dank voor de prachtige cijfers...

Goede service

Snel

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor de review.

Veel tips voor het beheer van het huis

Prettig

goede kennis van zaken

nee

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review.

Bouwkeuring

Deskundigheid inspecteur

kort, ondig overzicht van beschikbare inspecties, met daarin highlights...en eenduidige woordkeuze

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review.

Ik heb een prima ervaring met de bouwkundige keuring die het Inspectiehuis heeft uitgevoerd.

Het rapport is snel opgeleverd; op de 2e werkdag na de dag waarop de keuring heeft plaatsgevonden. Zeer goed.

De planning van de keuring verliep wat slordig omdat degene die de planningen doet er niet was op de dag dat ik de aanvraag deed. Dit leverde wat verwarring op, maar is wel goedgekomen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de review.

nee

Klantgericht en goed advies!

Vriendelijk personeel

Nvt

Reactie Het Inspectiehuis:

Wat een mooi bericht, hier doen we het toch voor :)

Prettig en accuraat.

Telefonisch vond ik het vertrouwen geven. De persoon ter plaatse was erg toegankelijk, ter zake kundig en to the point. Op een enkele vraag kreeg ik gedegen antwoord. Ook dat gaf veel vertrouwen.... Telefonisch vond ik het vertrouwen geven. De persoon ter plaatse was erg toegankelijk, ter zake kundig en to the point. Op een enkele vraag kreeg ik gedegen antwoord. Ook dat gaf veel vertrouwen. Ik ben zeer tevreden.

Geen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Onze hartelijke dank voor het plaatsen van de (mooie) review.