Vakkennis Bouwkundige
8.2/10

F.C. van den Berg

Vriendelijke medewerkster aan de telefoon.
Ik was de afspraak vergeten.
Nogmaals excuses!!!
Is fantastisch opgelost

De inspecteur maakte zich er niet met een jantje van leiden vanaf.
Vol lof over de afhandeling!!!
Nu nog de rekening afwachten.

Reactie Het Inspectiehuis:

Excuses aanvaard hoor :) U bedankt voor het gestelde vertrouwen in onze dienstverlening.

Dana van Hes

snel geregeld, netjes in de omgang, deskundig

Fam. B. Stoppelenburg

Snelle en vriendelijke service !

Idem

Korting

Keurige adequate en zeer vriendelijke communicatie. Niet gehaast en zorgvuldig werk verricht.

Communicatie

Het Inspectiehuis

Super

Heel nauwkeurig en vriendelijk aan huis

JP

Opnemen energielabel

Bereikbaarheid, scherpe prijsstelling t.o.v. concurrenten. Toch is een energielabel tegenwoordig echt duur geworden!

M Bernards

Erg goed

bouwkundige inspectie kon op erg korte termijn ingepland worden, taxatie was ook snel gedaan

Reactie Het Inspectiehuis:

Beste heer Bernards, allereerst hartelijk dank voor de review. Uw verbeterpunt voor het aangeven van een dagdeel is zeker een aanrader!

Amber ‘t Hart

Rapport erg overzichtelijk en duidelijk

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review :)

J Wieldraaijer

Goede gedetailleerde keuring

Oog voor detail, ruimte voor vragen

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor uw review.

Elles van Steijn

Prima dienst geleverd. Rapport bevatte wel wat slordigheden en was vrij beknopt vergeleken met dat wat ik van een ander bedrijf gezien heb (die bevatte bijv ook middellange en lange termijnkosten,... Prima dienst geleverd. Rapport bevatte wel wat slordigheden en was vrij beknopt vergeleken met dat wat ik van een ander bedrijf gezien heb (die bevatte bijv ook middellange en lange termijnkosten, deze alleen korte termijn).

Geen. Aardige bouwkundige.

Reactie Het Inspectiehuis:

Geachte mevrouw Van Steijn, hartelijk dank voor het plaatsen van de review.
Geachte mevrouw Van Steijn, hartelijk dank voor het plaatsen van de review.
Voor wat betreft uw inspectierapport. Indien de situatie ter plaatse hierom vraagt, worden de herstelkosten in het inspectierapport ook op middellange en zelfs lange termijn vermeld. Laat u ons anders weten of dit voor nog wenselijk is.