Eelke Bokelman is een zeer prettige en fijn persoon om de scheiding met je ex partner te regelen. Ze is zeer duidelijk en onafhankelijk en probeert voor beide partijen het zo goed mogelijk te... Eelke Bokelman is een zeer prettige en fijn persoon om de scheiding met je ex partner te regelen. Ze is zeer duidelijk en onafhankelijk en probeert voor beide partijen het zo goed mogelijk te regelen. Verder is het iemand die goed naar je luistert en je waar nodig helpt.

Uiterst prettige samenwerking. Eelke is zeer objectief en kan helder uitleggen wat de consequenties zijn van de afspraken die we wilden maken. Geeft veel inzicht en dat geeft weer veel vertrouwen... Uiterst prettige samenwerking. Eelke is zeer objectief en kan helder uitleggen wat de consequenties zijn van de afspraken die we wilden maken. Geeft veel inzicht en dat geeft weer veel vertrouwen dat de juiste keuzes worden gemaakt. Kan haar zeker aanraden.

Ik heb de gesprekken als prettig ervaren. En zinvol, vooral omdat ik nu het gevoel heb dat wat we met elkaar afspreken ergens op gebaseerd is, en geen natte vingerwerk? is. We hebben een aantal... Ik heb de gesprekken als prettig ervaren. En zinvol, vooral omdat ik nu het gevoel heb dat wat we met elkaar afspreken ergens op gebaseerd is, en geen natte vingerwerk? is. We hebben een aantal handige tips en trics mee gekregen om als ouders beter met elkaar te communiceren. Dit is voor ons gehele gezin erg prettig en geeft ons allen een hoop rust.

Ik vond het prettig om met jou te werken. Je bent rustig en deskundig. Je luistert goed en geeft aan als je zelf niet iets niet zeker weet. Je vraagt dit altijd na. Je stelde me op mijn gemak. Het... Ik vond het prettig om met jou te werken. Je bent rustig en deskundig. Je luistert goed en geeft aan als je zelf niet iets niet zeker weet. Je vraagt dit altijd na. Je stelde me op mijn gemak. Het was een prima mediation, in een behoorlijk ingrijpende periode in mijn leven.
Dank je wel. Groet Anjelien

Bouchra Zouiri

Erg goed geholpen bij alles!

Erg prettig is dat Eelke zeer kundig is op juridisch vlak. Tevens heeft ze ons enorm geholpen met de belasting technische afwikkeling. Financieel heeft ze ons met diverse oplossingen geholpen. Hier... Erg prettig is dat Eelke zeer kundig is op juridisch vlak. Tevens heeft ze ons enorm geholpen met de belasting technische afwikkeling. Financieel heeft ze ons met diverse oplossingen geholpen. Hier waren wij waarschijnlijk zelf nooit achter gekomen.

Hennie

Eelke is een prettig persoon met hart voor haar klanten. Ik heb mezelf gezien en erkend gevoeld. Verder is alles netjes geregeld voor mij en mijn ex. Eelke bedankt!

Edwin

Ook na het scheiden zijn er vragen.. die kon Mvr Bokelman helaas niet beantwoorden. Ik moest maar opzoek naar een advocaat.
Vreemde werkwijze .

Reactie Het Scheidingsbureau:

Als mediator begeleid ik mensen die beiden de intentie hebben om er samen uit te willen komen. Als één van de twee partijen geen behoefte heeft aan mediation en geen communicatie met de andere... Als mediator begeleid ik mensen die beiden de intentie hebben om er samen uit te willen komen. Als één van de twee partijen geen behoefte heeft aan mediation en geen communicatie met de andere partij wil, kan ik helaas niet helpen.

A.B. Schilder

Een relatiebreuk is een verdrietige en turbulente periode. Eelke heeft ons op een prettige empathische manier geholpen. We kunnen weer met vertrouwen naar de toekomst kijken omdat we weten waar we... Een relatiebreuk is een verdrietige en turbulente periode. Eelke heeft ons op een prettige empathische manier geholpen. We kunnen weer met vertrouwen naar de toekomst kijken omdat we weten waar we aan toe zijn. Dankjewel