Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Met 40 personen een kookworkshop gehad, gezellig met z'n allen in de keuken.
Een gezellige chaos maar alles prima verlopen, we hebben genoten. Het was top!

Dat ondanks de grote groep alles onder controle was.

Norbert Groenewegen

Vrijdag 8 december hebben we met een groep van 9 personen de workshop ‘Lekkerste gerechten van de wereld’ gedaan. Na de ontvangst met een drankje kregen we uitleg van Mandy die ons verder de hele... Vrijdag 8 december hebben we met een groep van 9 personen de workshop ‘Lekkerste gerechten van de wereld’ gedaan. Na de ontvangst met een drankje kregen we uitleg van Mandy die ons verder de hele avond begeleidde. Zij deed dat op voortreffelijke wijze, informeel, maar had alles in de gaten. Mede door haar werd het een superavond, waarbij de gerechten allemaal goed en mooi op tafel kwamen en er veel gelachen is.
Alle ingrediënten waren vooraf klaar gezet, de gerechten netjes uitgeschreven en alle materialen waren in orde. Kortom, alle lof voor ‘Het Kookstation’.

Goede en snelle reactie bij boeking en bij vragen.
Heel goede begeleiding door Mandy, de kok die ons de hele avond bijstond.
Informele, ongedwongen sfeer.

Judith

Super gezellig uitje hier gehad! Ontvangst met drinken en daarna de keuken in. Op een leuke manier begeleid worden en genoeg ruimte voor eigen input. Personeel aardig en behulpzaam met veel kennis.... Super gezellig uitje hier gehad! Ontvangst met drinken en daarna de keuken in. Op een leuke manier begeleid worden en genoeg ruimte voor eigen input. Personeel aardig en behulpzaam met veel kennis. Daarna natuurlijk kunnen genieten van onze eigen gemaakte gerechten in het sfeervolle restaurant. Hele leuke ervaring en ook leerzaam voor iemand die niet zo goed kan koken.

Personeel heeft ervaring, heeft veel weet van dingen maar informeel en toegankelijk. Zeer bereikbare locatie.

Triora

Woensdag 21 september hebben wij met het Team van Triora (voorheen Mirage) een kookworkshop gevolgd bij het Kookstation. Alle ingrediënten voor de kookworkshop hadden wij dezelfde middag zelf... Woensdag 21 september hebben wij met het Team van Triora (voorheen Mirage) een kookworkshop gevolgd bij het Kookstation. Alle ingrediënten voor de kookworkshop hadden wij dezelfde middag zelf verzameld tijdens onze keverrally van Kever Cabrio Rally het Groene Hart. De producten stonden overal klaar en dit was ontzettend goed geregeld – tot aan de koeltasjes aan toe. We werden zeer vriendelijk ontvangen bij het Kookstation. De prachtige locatie was volledig voor ons gereserveerd en het personeel had zijn volledige tijd en aandacht voor ons. De recepten waren uitgewerkt en ieder ‘eiland’ had zijn eigen begeleiding. Het was een gezellig project. Petje af voor de koks die de ‘chaos’ in de keuken hebben weten te ‘temmen’. De gerechten waren ook stuk voor stuk voortreffelijk en iedereen heeft zijn vingers erbij opgegeten. Nog een pluspunt: de recepten hebben we opgestuurd gekregen. Deze gaan zeker bij een aantal teamleden thuis nogmaals gemaakt worden ;). Het Kookstation: een echte aanrader!

Erg gezellige workshop en verrassend lekker gegeten

Was een fijne, interessante, gezellige avond!