Vakkennis Bouwkundige
8.2/10

Soheil Alavirad

Good customer service, polite staff and professional interaction with the customer

availability in short notice, good quality of report

stefano

snel met het inplannen van een afspraak en het leveren van de informatie

Ruurd den Hertog

Snel contact met de juiste personen. Er wordt goed doorgevraagd om de klantvraag helder en specifiek te krijgen. De uitvoering is conform de afspraken uitgevoerd en het inspectierapport is helder,... Snel contact met de juiste personen. Er wordt goed doorgevraagd om de klantvraag helder en specifiek te krijgen. De uitvoering is conform de afspraken uitgevoerd en het inspectierapport is helder, concreet en voorzien van duidelijke toelichting.

Snelheid, direct persoonlijk contact, en het concretiseren van de klantvraag.

Goede communicatie, snel beschikbaar voor een bouwkundige keuring en taxatie.

Communicatief sterk, ervaren bouwkundige die de keuring verricht.

Rosa de Bruijn

Positieve ervaring.

Wanneer we op contact opnamen voor meer informatie, werden we zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook de inspecteur was erg vriendelijk en nam de tijd.

Derk Burggraaff

Positief

Goede inspectie met handige tips!

Anomien

We zochten en bedrijf met keurmerk en kwamen hierop uit.

Deskundig, snel beschikbaar en ervaren keurder

Bijl

Prima ervaring

vlotte afhandeling, vriendelijk aan de telefoon, deskundig, snelle rapportage

M. Roelofs

Overzichtelijk professioneel rapport. Het Inspectiehuis heeft me echt tevreden gesteld na een gevraagde aanvulling op het rapport.

Professioneel, snel en goed betaalbaar.

Bonne Asbjornsen

Zowel de taxatie als de bouwkundige keuring zijn een week na onze aanvraag uitgevoerd op onze voorkeursdatum. Het contact met Het Inspectiehuis verliep soepel en efficiënt.

Pro-actief o.a. in het maken van de afspraak met de verkoopmakelaar. Snelle service, duidelijke rapportages, mondelinge, goede terugkoppeling na de inspectie.