7.8/10
8.2/10
7.8/10
7.4/10

Senad

Ruim assortiment en snelle levering

Persoonlijke benadering en professionaliteit

Bloemen

Erg goed.

wat hierboven staat en behalve dat de winkel zelf en de producten zijn bijzonder origineel.

Geen.

Aline Treuren

Ik heb tot nu toe, 2 bestellingen geplaatst, dus ik kan e.e.a. nog niet helemaal overzien, maar op aanraden van een collega heb ik gekozen voor het Bolletje

Diabeter

Momenteel goed, in het verleden waren de bloemen vaak niet al te best. waren al snel weer oud en matige bosjes.

zakelijke klant

Over het algemeen goede ervaring

Klantvriendelijk
Denken met de klant mee

Terugkoppeling over levering zou aangenaam en nuttig zijn

Erasmus

Klantvriendelijkheid staat voorop bij dit bedrijf.

HHSK

Zie verbeterpunten. Verder heb ik aangegeven geen mail meer te willen ontvangen en toch krijg ik nog regelmatig mail in de mailbox!!!!

de prijs die is sterk duur

We hebben ooit voor secretaressendag bloemen besteld bij de meeste secretaresses was deze bos al na twee dagen weg en stonden de bloemen al te vergaan. Klacht ingediend en toen kregen we een... We hebben ooit voor secretaressendag bloemen besteld bij de meeste secretaresses was deze bos al na twee dagen weg en stonden de bloemen al te vergaan. Klacht ingediend en toen kregen we een tegoedbon van 10 euro per secretaresse. Aangezien er niets te koop is van 10 euro of daaronder moesten we alsnog bijleggen, dus verdiende de winkel er weer op. Op de vraag of we de bonnen gezamenlijk mochten indienen werd afwijzend gereageerd. Dus Bolletje er ligt een heeeeeeel groot verbeterpunt.

Reactie Het-bolletje.nl:

Ik had gisteren deze opmerking al gezien, heb deze dame direct uit het bestand verwijderd.
Overigens, als zij zich zo ergert aan onze nieuwsbrieven, kan zij zelf uitschrijven bij ontvangst van de nieuwsbrief.
Voor wat betreft de levering, die mis ging; Wij hebben gereageerd en een vergoeding aangeboden.
Onze bloemen komen dagelijks rechtstreeks van de klok, dus vers. Wij kunnen niet altijd wat er met
een vers product gebeurt, als het eenmaal is afgeleverd. Als de bloemen een uurtje op de tocht hebben gestaan bijvoorbeeld, dan is het mis.
Bij deze klant kunnen we schijnbaar geen goed meer doen. Groeten Ad de Bruin

Leuk bedrijf en denkt goed mee met klant

Wij zijn tevreden

Wij zijn tevreden

BP

Leuk, klantvriendelijk en overzichtelijk

Snelle levering, over het algemeen zeer mooie en verse bloemen.