harmenius

duidelijke correcte service

Snel en correct

snel en correct

Jan Veldhuizen

Prima service zowel per telefoon, mail als internet. Snelle reactie. Vriendelijk en annulering van één bestelling ook snel en correct afgewikkeld.

Overzichtelijk en duidelijke uitleg maatbepaling kleding.

Normaal

Goede foto's

Jammer dat de college sjaal dun is. Vroeger waren ze veel dikker. Was een beetje teleurgesteld.

Reactie Herenmode Piet Koopmans & Zn:

Dank voor uw beoordeling. Het zijn de originele college shawls. Wacht maar tot u ze een tijdje draagt :). Dan komt de nostalgie vanzelf terug. Ze worden zachter en voller. Mvg Herenmode Piet Koopmans

Andries

Zoals het hoort te zijn GOED

Nette en snelle levering

Snelle levering, geheel naar wens

Hendrik Denis Maria JACOBS

Ik was uitzonderlijk tevreden over de reactie op mijn bijkomende vraag.

Snelle juist antwoorden. Proma levering

Is goed en correct

Nee

Nico

Zeer goed en plezierig persoonlijk contact gehad over bestelling.
Maakt het dan ook even persoonlijk

kwaliteit, contact en bereikbaarheid.

Wendy.

Op donderdagavond 21/12/2023 zag ik de College Shawl waar ik al een tijd naar op zoek was.
Ik heb deze direct besteld in de hoop dat deze voor kerst nog zou arriveren omdat het een kerstcadeau was.
Via de app de volgende dag contact gehad en direct een reactie terug gekregen, dat ze gingen proberen om de bestelling voor kerst nog op te sturen.
En inderdaad op de zaterdag( 23/12/2023) voor kerst werd hij afgeleverd.

Snel contact en reactie.
Snelle levering ondanks de drukke kerstperiode.
Snel contact en reactie.
Snelle levering ondanks de drukke kerstperiode.
De College Shawl is precies zoals hij getoond wordt op de website. Erg mooie/goede kwaliteit en mooie stevige kleuren.