Zeer goed bedrijf

en snelle service en ze denken goed mee

We hebben een zeer goede ervaring gehad. Door een fout op de website was een product toch niet leverbaar. Hebben toen speciaal de bretels die een maat te groot waren zonder extra kosten kleiner... We hebben een zeer goede ervaring gehad. Door een fout op de website was een product toch niet leverbaar. Hebben toen speciaal de bretels die een maat te groot waren zonder extra kosten kleiner gemaakt. Dit had niet eens invloed op de levertijd. Top service.

Klantvriendelijkheid en een hele goede service.

Duidelijke site, vlotte afhandeling van het bestelde. Bezorging in een doos zonder plastic erbij (prima). Factuur met keurig aangehechte kassabon en een foto van het personeel. Ik had het gevoel... Duidelijke site, vlotte afhandeling van het bestelde. Bezorging in een doos zonder plastic erbij (prima). Factuur met keurig aangehechte kassabon en een foto van het personeel. Ik had het gevoel alsof ik als klant persoonlijk was geholpen. Chapeau!

Zie beschrijving

Fam Tijhaar

Altijd correct

Prima service en heel klant vriendelijk

Ga zo door

Alles naar wens

Snelle verzending en product naar wens

Martin van der Poel

Bijzonder snel levering, later nog een keer gebeld ook toen netjes te woord gestaan

uitstraling

nvt

Rob Meuleman

Heldere website, snelle service

Fam. Otte

Wij zijn heel tevreden over Piet herenmode , ze denken met je meten snelle levering !!!Heel fijne zaak!

Zeer vriendelijk

nee

Piet Dekkers

Zeer snel en goed geholpen.

Duidelijk.