1911 beoordelingen

1911 Reviews

Bobi

Prima service, goede kwaliteit prijsverhouding

HBurhan

Goed en snel geholpen met een kwalitatief schutting

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score! Fijn om te lezen dat de hulp naar wens is geweest.
Veel plezier gewenst van de schutting.
Hartelijke groet,
Bas

Lars

Behulpzaam, kwaliteit

Willem de Boer

Prima uitleg in de showroom, er wordt goed meegedacht. Zeer snelle levering, eindresultaat erg mooi!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor de mooie score Willem! Goed om te lezen dat de uitleg en levering van de materialen naar wens is geweest. Veel plezier gewenst van de schutting en hopelijk tot ziens!
Hartelijke...
Hartelijke groet,
Bas

Jan van Schendel

Goede duidelijke website, makkelijk te bestellen en een keurige aflevering van het product. Goede tips gekregen van de chauffeur M.b.t. plaatsen van de schutting.

HD

Snelle levering , prima. Maar na begin monteren kleurverschil in vlonder planken en afwerkplinten.Op gegeven moment gestopt.Maandag mail gestuurt met foto's en uitleg kleurverschil.Kreeg geen... Snelle levering , prima. Maar na begin monteren kleurverschil in vlonder planken en afwerkplinten.Op gegeven moment gestopt.Maandag mail gestuurt met foto's en uitleg kleurverschil.Kreeg geen reactie terug. Na een paar dagen maar eens gebeld. Planken waren eerste keus en er kon geen kleurverschil wezen.Op foto's was duidelijk te zien kleurverschil.Ik wilde graag zelfde kleur planken maar die waren twee maanden niet leverbaar maar had mijn oude vlonder onder de overkapping al gesloopt en alle meubelair stond buiten.Ben afgescheept met 50 euro korting op een bedrag van 1000 euro.Ik had geen keus ik wilde nieuwe planken geen geld.

Petra

Schutting geplaatst, bestelling verliep zoals afgesproken, onderdelen die misten werden snel nageleverd

Rudie Scheltinga

Prima, goedbereikbaar en prima voorlichting

Woldman

Prima producten voor een goede prijs. Houden zich aan hun afspraken.

Verhegghe

Prima service, ook in de toonzaal. uitstekende kwaliteit en correcte levering