Fabfitmaxime

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Ruim assortiment

Beste,
Bedankt voor uw positieve review.
Wij hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn.

Met sportieve groet,

Helisports

Celesta

Dumbells besteld bij Helisports. Ben er erg blij mee! Makkelijk te bestellen en binnen 1 werkdag in huis.

Duidelijke website
Snelle afhandeling
Goede kwaliteit van de producten.

Reactie Helisports:

Beste Celesta, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de dumbbells en de snelle afhandeling van de order. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde... Beste Celesta, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de dumbbells en de snelle afhandeling van de order. We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Hans van der wolk

Snel geregeld goed product, levering was waardeloos gezien de chauffeur van DPD weigerde de dumbells te brengen dus na een halve dag wachten kreeg ik een melding dat ik niet thuis was dus daarna op... Snel geregeld goed product, levering was waardeloos gezien de chauffeur van DPD weigerde de dumbells te brengen dus na een halve dag wachten kreeg ik een melding dat ik niet thuis was dus daarna op pad en slepen met een doos van 25kg.

Kwaliteit

Reactie Helisports:

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden was over het geleverde product, alleen jammer dat de bezorging niet helemaal is gegaan zoals u verwachtte. Graag hopen we dit... Beste Hans, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u tevreden was over het geleverde product, alleen jammer dat de bezorging niet helemaal is gegaan zoals u verwachtte. Graag hopen we dit in het vervolg te voorkomen en we zullen uw kritiek dus zeker meenemen! Met sportieve groet, Helisports

aj.vanderheijde@gmail.com

Overzichtelijke website. Goede beschrijving van artikelen. Eenmaal besteld ..... snel in huis.

Uitstekend

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was met de geleverde service. Wij hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden was met de geleverde service. Wij hopen u de volgende keer wederom goed van dienst te kunnen zijn. Sportieve groet, Helisports

Marcel

Vriendelijke service en nette afhandeling. De producten waren in perfecte staat afgeleverd. Enige verbeterpunt is de interne communicatie. Via email heb ik namelijk duidelijk aangegeven dat ik kan... Vriendelijke service en nette afhandeling. De producten waren in perfecte staat afgeleverd. Enige verbeterpunt is de interne communicatie. Via email heb ik namelijk duidelijk aangegeven dat ik kan meehelpen met het tilwerk, maar geen hulp heb ingeschakeld. Dit was niet goed naar de monteur doorgecommuniceerd, waardoor ik last-minute hulp heb moeten inschakelen. Gezien dit wel vaker is voorgekmen, is dit een punt waar ze wat serieuzer naar moeten kijken.

- Product in perfecte staat
- Vriendelijke monteur
- Snelle service
- Nette prijzen

Reactie Helisports:

Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was over de geleverde service en de producten zelf. Hetgeen wat u als verbeterpunt aankaartte zullen we meenemen voor de... Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was over de geleverde service en de producten zelf. Hetgeen wat u als verbeterpunt aankaartte zullen we meenemen voor de volgende keer! We hebben uw e-mail met de klacht ontvangen en deze zullen wij netjes verwerken. Graag zijn we u de volgende keer wederom van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Tamas

Ik heb een TRX gekocht. Ging zonder enkele problemen. Website is makkelijk. Delivery tijd was goed.

Alleen positief ervaring.

Reactie Helisports:

Beste Tamas, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft overgehouden aan ons! We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst... Beste Tamas, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft overgehouden aan ons! We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Joseph L. Auwers

Vlotte order-afhandeling, correct en stevig verpakt.

Goeie prijsstelling.

Reactie Helisports:

Beste joseph, We zijn blij te horen dat u te spreken was over de vlotte order afhandeling en hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw positieve... Beste joseph, We zijn blij te horen dat u te spreken was over de vlotte order afhandeling en hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw positieve review. Met sportieve groet, Helisports

Koolen

Super bedrijf

Goede service

Beste,

Bedankt voor uw mooie review.
Hopelijk kunnen we u de volgende keer op dezelfde manier van dienst zijn.

Met sportieve groet,

Helisports

Marre

Loopband gekocht

Zeer goede service.
Fijn dat ze een eigen technische dienst hebben!

Reactie Helisports:

Beste Marre, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. Bedankt voor uw mooie review. We hopen u de volgende keer met dezelfde service van dienst te kunnen zijn! Met... Beste Marre, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de geleverde service. Bedankt voor uw mooie review. We hopen u de volgende keer met dezelfde service van dienst te kunnen zijn! Met sportieve groet, Helisports

Thomas eterman

+++++++!!

Service en vrienswlijkheid

Reactie Helisports:

Beste Thomas, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn en wederom... Beste Thomas, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn en wederom een positief gevoel bij u achter te laten. Met sportieve groet, Helisports