joshua

goede service, veel optie in producten.

Reactie Helisports:

Beste Joshua, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de service en ons assortiment. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier... Beste Joshua, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u zo te spreken bent over de service en ons assortiment. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Luc

Hele goede service, van aankoop tot levering geen klachten!

Het makkelijk bestellen van producten

Reactie Helisports:

Beste Luc, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We zullen u de volgende keer uiteraard weer op dezelfde manier van dienst zijn. Met... Beste Luc, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We zullen u de volgende keer uiteraard weer op dezelfde manier van dienst zijn. Met sportieve groet, Helisports

Bestelde spullen nooit geleverd

geen flauw idee

Snelle service en levering

Beste,

Bedankt voor uw mooie review.
Fijn dat u zo te spreken bent over onze service.
We zullen u de volgende keer graag op dezelfde manier van dienst zijn.

Prima!

Denken goed mee in oplossingen!

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over ons. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij te horen dat u zo te spreken bent over ons. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

smc rijnland

Prima service, ook als iets niet in voorraad is wordt dit later netjes thuis bezorgd.

Vriendelijke en goede afhandeling

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Mooi dat u zo tevreden bent over de geleverde service. Graag zijn we u de volgende keer weer op dezelfde manier van dienst. Met sportieve groet, Helisports

Prima service. Telefoon gekregen met de melding dat hun eigen besteldienst het druk had met de vraag of ze met een andere dienst mochten verzenden zonder extra kosten.

Communicatie

Reactie Helisports:

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed te horen dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen... Beste, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed te horen dat u zo te spreken bent over de geleverde service. We hopen u de volgende keer op dezelfde manier van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Helisports

Bruno

Correcte levering. Juiste producten.

Juiste levering

Beste Bruno,

Bedankt voor uw positieve review.
Mooi om te horen dat u tevreden bent over de levering.
Graag zien we u de volgende keer weer terug bij ons.

Rob

Ik heb bij Helisports Hexagon dumbells gekocht en deed dat omdat mij vooraf was verteld dat dit de goedkoopste waren van de Hastings kwaliteit en dat er ook Hastings op de dumbells zou staan. Dit... Ik heb bij Helisports Hexagon dumbells gekocht en deed dat omdat mij vooraf was verteld dat dit de goedkoopste waren van de Hastings kwaliteit en dat er ook Hastings op de dumbells zou staan. Dit bleek voor beide niet het geval en ik heb dat toen gemeld. Het bleek een vergissing van Helisports en dit hebben ze ruiterlijk toegegeven en voor een oplossing gezorgd.

Levering en latere communicatie

Beste,

Bedankt voor uw positieve review en graag zien we u de volgende keer weer terug!.