Monica Geuzebroek

Goed!

Snel aandragen van een oplossing

Farid Nijhof

Goed assortiment met leuke prijzen.

Snelle levering.

H

Zeer slecht bedrijf met een nog slechtere klantenservice. In december een halterset gekocht. Week later bestelling gekregen zoals afgesproken. Viel me op dat er wat schijven misten. Nadat ik ze... Zeer slecht bedrijf met een nog slechtere klantenservice. In december een halterset gekocht. Week later bestelling gekregen zoals afgesproken. Viel me op dat er wat schijven misten. Nadat ik ze gebeld had bleek er inderdaad schijven te missen en deze zouden nageleverd worden. 1 maand later opnieuw gebeld, weer was er vertraging en zouden ze in februari pas geleverd kunnen worden. Toen weer geen levering en opnieuw gebeld en bleek het pas halverwege maart geleverd te kunnen worden. Mocht product ook niet terugsturen omdat het te lang geleden was. Eindstand product pas 3 maanden na bestelling compleet geleverd. Had ze nodig toen sportscholen dicht waren, dus nu gebruik ik ze niet eens.

Martynas Medelinskas

Perfect shop!

Jan

Overzichtelijke site had snel gevonden wat ik zocht.

Ruime keuze, snelle levering, scherpe prijzen.

Sjaak Ruivenkamp

Had begin januari 22 een prachtige crosstrainer gekocht. Thuis in elkaar gezet. Toen werd ik ziek. Buiten de retourneren mogelijkheid contact opgenomen. Maatwerk was mogelijk. Crosstrainer is door... Had begin januari 22 een prachtige crosstrainer gekocht. Thuis in elkaar gezet. Toen werd ik ziek. Buiten de retourneren mogelijkheid contact opgenomen. Maatwerk was mogelijk. Crosstrainer is door hen uit elkaar gehaald en meegenomen. 2/3/22 werd het overeengekomen bedrag op mijn rekening teruggestort. Fantastisch!!!

Klant gericht

Nick Fransen

Goed, duidelijk en volgens afspraak

Duidelijk en overzichtelijk

Michel Van Der Sluijs