Prima! Met name zeer tevreden over de bezorging en de staat van de planten. Een vraag mailen naar het bedrijf heeft weinig zin. Je krijgt een minimaal of geen antwoord.

Issard

Super!

Klantvriendelijk aan de telefoon en behulpzaam. Gemaakte afspraken omtrent levering zijn keurig nagekomen.

Kwaliteit van de hederaschuttingen is ook goed!

Zeer goede ervaring netjes geholpen aan de telefoon en prima planten keurig thuis gebracht!

Levertijd op website korter dan werkelijk. Niet er maar schept verwachtingen

Marga Bressers

Prima service. Afspraken worden nagekomen.
Goede kwaliteit

Pim

Over het algemeen goed
Verbeter punten:
1) graag tijdig aangeven wanneer de bestelling geleverd kan gaan worden
2) 20% van de hardhouten palen waren krom en/of getordeerd, wat het...
Over het algemeen goed
Verbeter punten:
1) graag tijdig aangeven wanneer de bestelling geleverd kan gaan worden
2) 20% van de hardhouten palen waren krom en/of getordeerd, wat het plaatsen bemoeilijk

Snelle levering. Fijne behulpzame medewerkers. Goed product.

Onze bestelling is supersnel verwerkt en geleverd. De chauffeur heeft de hele bestelling zelfs voor ons in de achtertuin neergezet, terwijl we afgesproken hadden dat de planten en hagen op de oprit... Onze bestelling is supersnel verwerkt en geleverd. De chauffeur heeft de hele bestelling zelfs voor ons in de achtertuin neergezet, terwijl we afgesproken hadden dat de planten en hagen op de oprit geplaatst zouden worden.
De hagen en planten zien er goed uit.

Buuts

Prima bedrijf! Duidelijke site, makkelijk bestelproces en prima betalingsmogelijkheden.
De levering is ook uitstekend verlopen. Een dag van tevoren een mail ontvangen met de bezorgtijd en de dag zelf belde de chauffeur een half uurtje voor hij er was ook nog. De producten waren naar verwachting en de hedera's zelfs boven verwachting. Kortom; zéér tevreden.