Hans Nieuwenhuis

Snelle service

Dennis

Gemakkelijk bestellen en snel in huis! Infraroodpanelen zijn eenvoudig te monteren en geven een aangename warmte.

Ga zo door!

Kees van Beelen

Apparaat werkt goed, alleen de aflevering vond ik niet geweldig.
Ik kreeg om ca 8 uur s morgens de melding dat hij kwam en werd dezelfde ochtend geleverd bij de buren.
Dit apparaat is te...
Apparaat werkt goed, alleen de aflevering vond ik niet geweldig.
Dit apparaat is te groot en te zwaar om bij de buren achter te laten, dit kun je de mensen. niet aandoen.

Beter bezorging

P Gijselhart

Netjes op tijd geleverd

Aanbevelingen/tips

Track en trace zou fijn zijn

Edwin van Zoeren

Ik heb ondanks enkele teleurstellingen met leveringen toch nog een positief gevoel hier aan over gehouden. Ze hebben het goed opgelost.

De goederen beter verpakken

Jos Renckens

Jeroen

Snelle levering, ookal niet op voorraad. Snel de juiste informatie via de mail.

Nvt

R. B.

Oo zich snelle levering en ook snel antwoord op de mail. Maar nog steeds niets bezorgd.

Aanbevelingen/tips

Houd voor de klant de levering in de gaten. Uit account maak je op dat het al afgehandeld is, terwijl de klant nog niets heeft ontvangen.

Frits Duker

Vriendelijk te woord gestaan voor info. Bestelling gedaan en volgende dag al geleverd.

Aanbevolen!

Bert Ellerie

De bestelde infrarood verwarming kwam beschadigd aan . Er werd direct een nieuwe verzonden met retourbon voor de beschadigde. Ze waren heel aardig en behulpzaam in de mailwisseling.
Kortom...
Kortom prima bedrijf.