Informatie op de site
Het product

Rob Hollander

Aankoop is makkelijk, goed en duidelijk, allen zeer lastig om zelf aan te sluiten. Ik vind de gebruiksaanwijzing niet echt duidelijk om het zelf te doen dus ben verplicht om het te laten doen door... Aankoop is makkelijk, goed en duidelijk, allen zeer lastig om zelf aan te sluiten. Ik vind de gebruiksaanwijzing niet echt duidelijk om het zelf te doen dus ben verplicht om het te laten doen door een deskundige.

Particulier

Snelle bezorging en erg duidelijke handleiding. Alles gedaan en stap voor stap geïnstalleerd. Helaas werken de motoren niet zoals de handleiding voorschrijft. Hekken open de ene keer wel en de... Snelle bezorging en erg duidelijke handleiding. Alles gedaan en stap voor stap geïnstalleerd. Helaas werken de motoren niet zoals de handleiding voorschrijft. Hekken open de ene keer wel en de andere keer niet. Alles gereset ( meerdere keren) maar het werkt helaas niet goed. Als ik bel met heb openers verwijzen ze mij naar de handleiding. Tja...die kan ik inmiddels wel dromen. Voor mij geen producten meer van hb hekopeners.

Reactie HBopeners:

Goedemorgen,
Jammer te horen dat dit zo is overgekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Goedemorgen,
Jammer te horen dat dit zo is overgekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wellicht kunt u ons wat foto's sturen van de situatie/montage? Dan kijken we nog even mee of daar verbeteringen in mogelijk zijn wat de situatie wellicht kan verbeteren. Mag naar info@hbopeners.nl.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met HBopeners.

Peter

Zeer correct en behulpzaam bij problemen

Caelen Tom

Levering was snel motoren zijn het geld waard maar de accersoires gelijk de sensoren zijn met geen mogelijkheid af te stellen veel te gevoelig ik heb ergens anders een andere set moeten kopen. Levering was snel motoren zijn het geld waard maar de accersoires gelijk de sensoren zijn met geen mogelijkheid af te stellen veel te gevoelig ik heb ergens anders een andere set moeten kopen.
het automatische poort slot is ook chineese kwaliteit

Ronald Hempenius

Zeer goed

Baumans

Top kwaliteit , top service , waren alle bedrijven maar zo !!!

Pieter Hendriks

Top bedrijf

Sander Emonts

HB gevonden via Google, duidelijke info, goede fimpjes. Na installatie nog een paar korte vragen. Ook telefonisch duidelijk beantwoordt. Dit zijn de bedrijven waar je zaken mee wilt doen!