Contact
Kwaliteit geleverde werk

Marleen de Jong-van Duinen

Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de glazenwassers. Lesly en Bennie zijn echt top! Binnen no-time alles blinkend schoon, zelfs de voordeur. Een aanrader en we zien jullie over 2 maandjes... Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de glazenwassers. Lesly en Bennie zijn echt top! Binnen no-time alles blinkend schoon, zelfs de voordeur. Een aanrader en we zien jullie over 2 maandjes weer ;)

Geen, prima service!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen! De heren gaan bijna naast hun schoenen lopen van die complimenten :-)
Dank voor de beoordeling en goed weekend!

den Hartog

Lesly heeft vandaag onze ramen en serre zoals altijd glanzend schoon gemaakt. We zijn altijd erg blij met deze aanstekelijk en enthousiaste professional. Ditmaal was hij voor het eerst met... Lesly heeft vandaag onze ramen en serre zoals altijd glanzend schoon gemaakt. We zijn altijd erg blij met deze aanstekelijk en enthousiaste professional. Ditmaal was hij voor het eerst met versterking van Benny. Hou dit goude duo in de gaten Enschede! The sky is the limit.

Weer bedankt en tot ziens mannen!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wat een leuke reactie! De heren zijn zeker een goed duo en top om te horen dat meer mensen blij worden van hun enthousiasme, wij namelijk ook!

Lesly was bij ons om de ramen van de serre te reinigen

Marlies

Vanmorgen is Lesly geweest voor mijn ramen. Hij heeft ze weer mooi gewassen.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, dankjewel!

Miosotis

Lesly is bij mij mijn ramen komen zemen. ZONDER STREPEN! Hij levert topwerk en is erg vriendelijk en vrolijk. Hij doet graag wat extra’s voor de klant. Super tevreden!

Geen.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Ramen wassen hoort zonder strepen toch?! :-)
Fijn dat je tevreden bent over onze werkzaamheden en onze topper Lesly!

Karen

Dankjewel Lesly, dik tevreden weer! Harde werker, supersnel en weer een zonnig begin van de dag..!

Geen, alles top!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wij geven het door aan Lesly! Dank!

Fijn contact, snel en kundig gewerkt (Lesly)

Nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Top! Dank voor de feedback!

Jim

Goed, netjes en snel alles gewassen

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Fijn te horen, dank voor de beoordeling!

Marije

Perfect

Lesly heeft fantastisch werk geleverd. Enorm blij met hem! Super klantvriendelijk en denkt erg goed mee.

Mooi! Dankjewel!

Fijn dat Lesley weer is geweest, alle ramen weer mooi schoon!

Soms lastig te bereiken maar dat zal door ziekte komen. Begrijpelijk.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

En de zon erbij, wat willen we nog meer! Dank voor de beoordeling!