Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

H Blumers

Goede ervaring

Cjm van der heiden

Second opinie

H.Lynch

Niet tevreden

dat de vervolgafspraak pas na 2,5 week is, ondanks dat er gezegd werd dat ik een verhoogd risico op een beroerte heb

Marianne Holleman

Heel prettig

parkeren is probleem. En MRI wachtlijst is lang. Ik moet daarop 2 tot 3 mnd wachten

Rekers

Op de site staat dat je ook zonder verwijzing een afspraak kon maken en dat bleek in de praktijk heel anders te zijn. Ik moest een verwijzing hebben anders kon er geen afspraak gemaakt worden. Ik... Op de site staat dat je ook zonder verwijzing een afspraak kon maken en dat bleek in de praktijk heel anders te zijn. Ik moest een verwijzing hebben anders kon er geen afspraak gemaakt worden. Ik was verbaast toen ik een vraag stelde over de invloed van de ziekte van Raynaud (spasme aan bloedvaten) de specialist er niets van wist terwijl daar wel iets over op de site vermeld staat. Dit was juist een van de ingrediënten waardoor ik voor de hartkliniek gekozen had.
Op het bord in de gang stond dat je moest wachten bij de rode stoelen aan de RECHTERKANT. Er waren zowel rode stoelen rechts als links dus ik zat rechts zoals het bord aangaf. Daar werd ik in gecorrigeerd, ik zat op de verkeerde stoelen. Bordje aanpassen naar LINKERKANT lijkt me dan wel passend.

Elly de Jong

Heel goed

nvt

P

Goed ontvangen, vriendelijke cardioloog en doktersassistente. Alles goed en duidelijk uitgelegd en de tijd genomen voor alle onderzoeken en mijn vragen.

Afscheiding in de kamer bij de deur. Er kwam iemand iets afgeven terwijl ik daar lag en ook al deed de cardioloog de deur minimaal open vond ik dat niet prettig. Ik geloof niet dat de persoon die... Afscheiding in de kamer bij de deur. Er kwam iemand iets afgeven terwijl ik daar lag en ook al deed de cardioloog de deur minimaal open vond ik dat niet prettig. Ik geloof niet dat de persoon die iets af kwam geven mij kon zien maar dan nog is het geen fijn gevoel. Er hoort iets van een gordijn te hangen of zo voor de privacy.

Ellen

Heel positief. Professioneel en aardig en belangstellend

Marja de Jong

Mijn ervaring. Binnenkomst goed beschreven waarde moet zijn. Alleen dan????? Je gaat maar op een stoel zitten en dan??......
Mijn gedachten was hoe weten ze dat ik er ben? Uiteindelijk kwam er...
Mijn gedachten was hoe weten ze dat ik er ben? Uiteindelijk kwam er iemand en gaf mij informatie. Oké dacht ik gaat het toch goed komen. Pff.

Ontvangen via een balie of loket.

T.M. Van der Linden van de Klundert

Mijn ervaring met de hartkliniek is positief geweest.

N.v.t.