Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Angélique van der Zande

Ik ervaar gastvrijheid, vriendelijkheid en deskundigheid.

Omdat er lange tijd tussen mijn consulten zat, wist ik niet meer zo goed welk onderzoek ik zou krijgen. Net voor de datum van de afspraak krijg ik dan nog een standaard brief waarin staat vermeld... Omdat er lange tijd tussen mijn consulten zat, wist ik niet meer zo goed welk onderzoek ik zou krijgen. Net voor de datum van de afspraak krijg ik dan nog een standaard brief waarin staat vermeld dat als je een fietstest krijgt is het handig dat u….. maar ik wist niet meer of ik een fiets test zou krijgen. Dat kan ik wel opzoeken natuurlijk. Nog klantvriendelijker zou zijn als de brief is aangepast aan de onderzoeken die je krijgt. Ik heb het niet als heel storend ervaren, maar dit zou een tip kunnen zijn.

Karen De haay

Vriendelijke, professioneel. Luisteren goed naar je klachten. Staan open voor vragen en nemen je serieus. Inspraak is mogelijk.

Jamila

Goed ervaring, goed gesprek, deskundig arts, prima personeel

Genoeg parkeerplaats

j.w. bergsma

Vriendelijk, rustig, goed luisterend oor

is goed zo

Carlijn

Erg goed, heel prettig contact met de cardioloog. Weet op rustige wijze en in overeenstemming met mij tot een bepaalde keuze te komen qua behandeling.

Jac Croonen

Correcte ontvangst, nauwelijks wachttijd. Bijzonder betrokken en aardige assistentes. De cardiologen zijn zeer betrokken en gewetensvol.

D. Molog

Uitstekende ervaring. Prima ontvangst en personeel. Nieuwe cardioloog goede ervaring.

Heb ik niet

Beijers

Geweldig goed

Gertjan schoemaker

Prettig en Professioneel

Mw M.G.J. Storm van 's Gravesande - Beaumont

UITSTEKENDE ONDERSTEUNING VOOR MIJN HARTFALEN, UITERSTE MORELE STEUN ZOWEL ALS ONDERZOEKINGEN, KAN NIET ZONDER